Miks' elämää sä pelkäät noin?Kirjoitin taas pari riviä "Miksi en aio hankkia lapsia tai lemmikkieläimiä"-muistivihkooni.
En mää täsä elämää pelkä yhtikäs. Lapsia ja lemmikeit mää pelkäsi.Miks' elämää sä pelkäät noin?
Kui helvetin taval sitä voi oikke pelätä lapsii ja lemmikeit. Jokku pelkäävä nätei flikoi, ja sen mää kyl ymmärrä, mut kuin helvetin taval lapsii ja lemmikeit. Ei, mää ole mahdottoma hämmästyny. Mää ihmettelen oikke kauhiast tämmöst ja ole niinkun klavul päähä lyöty.En mää täsä elämää pelkä yhtikäs. Lapsia ja lemmikeit mää pelkäsi.
Ja ne varmaankin sua vielä enemmän.En mää täsä elämää pelkä yhtikäs. Lapsia ja lemmikeit mää pelkäsi.
Perskarvat! Hihihi! Perskarvat! Hihihihii!Saatanan tonttu, mä sotken sut suohon.
Ei ne mittää jyrää. Mee kuoppaas siit.Saatanan tonttu, mä sotken sut suohon.
Äls ny. Puolan Ratsuväki tiesi tässä taannoin.Olen useamman kerran kysellyt visoissain Tuntematon-sitaatteja eikä niitä vissiin ole ikänään kukaan tiennyt. Olen siis lakannut kyselemästä.
Täällä ne tunnutaan osaavan ja niin onkin oikein.
Oliko tosiaan noin? No taisipa muuten pärkkeles olla. Tosin ei sanojahahmoa mutta kirjan kuitenkin.Äls ny. Puolan Ratsuväki tiesi tässä taannoin.
Näin juur.Oliko tosiaan noin? No taisipa muuten pärkkeles olla. Tosin ei sanojahahmoa mutta kirjan kuitenkin.
Asiahan on nimittäin niin, että minä en sitä kovennettua seiso.Olen useamman kerran kysellyt visoissain Tuntematon-sitaatteja eikä niitä vissiin ole ikänään kukaan tiennyt. Olen siis lakannut kyselemästä.
Täällä ne tunnutaan osaavan ja niin onkin oikein.
Eikö noi netissä julkaistavat varoitukset kantsis laittaa tietokantaan, johon voisi sitten tehdä hakuja kulloinkin asiaan sopivilla hakusanoilla?Kirjoitin taas pari riviä "Miksi en aio hankkia lapsia tai lemmikkieläimiä"-muistivihkooni.