Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol IX

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Muuan työkaverini tapaa sanoa aina tuohtuessaan (jota muuten tapahtuu tavattoman usein), että "Vittu mä sanon kyllä jumalauta!".

Alankin nyt täst'edes käyttämään ko. sanapartta täällä forumilla aina kun koen tuohtuvani suunnattomasti teidän typeryydestänne. Häveliäisyys- ja muutamista muistakin syistä johtuen sensuroin sinänsä kyllä hienoa Vittu-sanaa, jotta en tarpeettomasti aiheuttaisi idioottimaista kuvaa itsestäni täällä foorumiveikkosten keskuudessa. Olenhan tarkka pieteetillä rakennetusta imagostani.
 

yussi

Virallisesti teini
Liittynyt
14.1.2007
Viestit
1572
Sijainti
Suomussalmi
Ugh.

Hiljaiseloni katkaisen väliaikaisesti ilmoituksella armeijassaolostani. Täällä olen enkä muuta voi. Joulukuussa ulos puolen vuoden jääkärinä.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
No ei ollu. Oli ihan vastaavia tappeluvideoita amerikkalaisista reality show -ohjelmista.

Tosin ihmettelen nyt kyllä suuresti, että miten pystyit edes kommentoimaan tota Tsuhnan kommenttia, jos et edes avannut linkkiä :rolleyes:
Konneella avasin. Kännykällä ei kehtoo.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Harvoin, mutta joskus käy niin että tää forum vetää sanattomaksi. Yksi sellainen hetki oli juuri kun kävin f1-vapaalla: Erilaisten aikarajojen historiaa.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Hiljaiseloni katkaisen väliaikaisesti ilmoituksella armeijassaolostani. Täällä olen enkä muuta voi. Joulukuussa ulos puolen vuoden jääkärinä.
Vaikea uskoa. Kun tuo teidän saapumiserä on se joka ei kotiudu koskaan. Näin minulle on kerrottu.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Yhtä Oskua vituttanut, kun nimeään luultu päiväkodista lähtien lempinimeksi.

- Nimi?
- Osku.
- Eli siis Oskari?
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Yhtä Oskua vituttanut, kun nimeään luultu päiväkodista lähtien lempinimeksi.

- Nimi?
- Osku.
- Eli siis Oskari?
Opettaja: Mikä nimesi on?
Ville: Ville
Opettaja: Papereissa kyllä lukee että Viljami?
...
Opettaja: Mikäs taas sinun nimesi on?
Kalle: Kaljami!
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Roskismittari, huikeeta.

Roskisten täyttymistä mittaavat sensorit voivat puolittaa jätehuollon kulut.

Suomalaisyhtiö valmistaa roskasäiliömittareita. Ne mittaavat miten nopeasti roskis täyttyy ja lähettävät tiedot palvelimelle, joka laskee koska roskikset kannattaa tyhjentää.

Enevon kehittämä ohjelma myös suunnittelee jäteautoille parhaan reitin. Yhdistelmä säästää paitsi vajaiden säiliöiden tarpeetonta tyhjentelyä, myös ajoa, polttoainetta, luontoa ja tietenkin rahaa.

Yhtiö kehuskelee jopa kulujen puolittamisella.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24273
Sijainti
lappeen Ranta
Hiljaiseloni katkaisen väliaikaisesti ilmoituksella armeijassaolostani. Täällä olen enkä muuta voi. Joulukuussa ulos puolen vuoden jääkärinä.
Ei mitään väliaikaisia katkaisuja. Koko ajan vaan hillitöntä floodaamista inttijutuilla, kyllä sielläkin, missä lusit, löytyy luodinreikä ruokalan katosta kun joku kapiainen on sinne ampunut ja joutunut ylenemiskieltoon ja ... ... ...
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös