JPP
as Quo as possible
syntinen evä - entinen syvä
Ja minä vielä luulin jokaisen kommenttini vetävän sinut sanattomaksi.Harvoin, mutta joskus käy niin että tää forum vetää sanattomaksi. Yksi sellainen hetki oli juuri kun kävin f1-vapaalla: Erilaisten aikarajojen historiaa.
Hieman ääni pääsi kohoamaan kun alkoi Isännöitsijän toimistosta kuulua jotain naputusta, että täytyy olla kirjallinen ilmoitus, ettei riitä että vaan muuttaa pois. Sanoin, kirjallinen ilmoitus on tehty ja että minun oli ainakin annettu ymmärtää että asia on kunnossa. Kyl se sitten siitä saatana taipui ja meinasi soitella huoltoyhtiöön että josko asia on heille myös OK.Hehe, aika veijareita siellä mun edellisen asunnon isännöintiyhtiössä. Ilkesivät lähettää vuoden vanhan laskun mulle parkkipaikasta ajalta elokuu-marraskuu 2013.
Erikseen heinäkuussa 2013 jo soitin niille ja peruin paikan, koska emme sitä enää käytä. NYT ilkeävät vielä lähettää jonkun perättömän laskun aiheesta. Ballseja löytyy.
Tosin isännöitsijä taisi tuossa välissä vaihtua, että liekö lieveilmiö siitä.
Huutopuhelu välittömästi!
Hoidin sen ajat sitte, älä vingu, Pingu!Domppari, Kommenttikiteytymä on ollut jäässä jo kaksi minuuttia!
Hoidin sen ajat sitte, älä vingu, Pingu!Ei seiso.
No enpä nyt tiiä.Ei seiso.
Luulisi tietävän seisooko vaiko eikö sillä raju seisokki lahkeessa vaikeuttaa seisomistakin vaikka kävelyssä vasta sattuukin ja juostessa voi lähteä taju tai temmi kiertyä irti.No enpä nyt tiiä.