Mulle kävi kanssa noin pari vuotta sitten. Jouduin töiden yhteydessä koillis-Janakkalaan, joka oli kerrassaan tuntematonta aluetta, en ymmärrä miksi. Sieltähän löytyivät mm. hienot kalaportaat.Hämmentävää ajaa 20 kilometriä täysin vieraita hiekka- ja asvalttiteitä synnyinpaikkakunnalla jossa sentään 20 vuotta asunut. Jotenkin vaan tuo pitäjän yksi nurkkaus jäänyt käymättä.
Mun piti kesällä mennä noin kilometrin päähän kotoani yhtä paikkaa tutkimaan, mut unohtunut on se. Yks pikkutie menee rannan myötäisesti, olen olettanut sen omakotitalon pihaan päättyvän, mut ilmakuvista näin, että ympäri sieltä pääsee. Toisaalta en mä vielä meijän talon takapihallakaan ole käynyt, että onhan noita tutkimattomia mantuja. Mut ei Valkeakoskelta kymmenien kilometrien tienpätkiä löydy jota en olis kulkenut, täältä tuntui löytyvän ja siellä oli yllättävän paljon asutustakin.Tampereen olen pyrkinyt tutkimaan niin maan perusteellisesti mutta aina vaan löytyy jotain uutta täältäk'.
Pah, krapulamasista vaan.Mua ei taas huvita yhtään mikään.
Mahtavaa, Valtteri! Tulihan se sieltä! WAU!Ainiin ja tietysti täytyy katsoa kun Bottas ottaa uransa ensimmäisen voiton Monzasta.
Kimillä menee sitten jotakuinkin näin:Mahtavaa, Valtteri! Tulihan se sieltä! WAU!