Arvatenkin olisi suotavaa, jos tämä turpaanvetäjä toisi kahvia tullessaan?Jos en huomenna(kaan) muista ostaa lisää kahvia niin mua saa tulla vetämään turpaan.
No olisihan se kohtelias ja ystävällinen ele.Arvatenkin olisi suotavaa, jos tämä turpaanvetäjä toisi kahvia tullessaan?
Luin väärin.Pimiä, johon on sekoitettu aprikoosihilloa, on muuten aika hyvää.
Utsjokelaiset nauravat jos väität tuollaista heille, koska heillä on 500 kilometriä matkaa lähimmälle synnytyslaitokselle.Pisimmät synnytysmatkat on Etelä- ja Länsi-Suomessa.
Onko mulla joku syy keskustella utsjokelaisten kanssa?Utsjokelaiset nauravat jos väität tuollaista heille, koska heillä on 500 kilometriä matkaa lähimmälle synnytyslaitokselle.
Imuripisnes?Onko mulla joku syy keskustella utsjokelaisten kanssa?
Mellulle tuo jälkimmäinen tiedoksiSähköisellä hakemuksella voit tilata eurooppalaisen sairaanhoitokortin (European Health Insurance Card). Kortista käytetään usein puhekielessä lyhennettä
EHIC-kortti. Eurooppalaista sairaanhoitokorttia ei käytetä Suomessa, eikä se korvaa Kela-korttia. Jos sairastut äkillisesti tai joudut tapaturmaan, saat eurooppalaisella sairaanhoitokortilla sairaanhoitoa EU- ja Eta-maissa sekä Sveitsissä ja maksat siitä saman verran kuin maassa asuvat ihmiset. Pääset hoitoon myös, jos pitkäaikaissairautesi vaatii sitä. Kortilla saat myös raskauteen tai synnytykseen tarvitsemaasi hoitoa.
Onko jollakulla kokemuksia siitä kelpaako toi kortti missään?Tilasin eurooppalaisen sairaanhoitokortin Kelan sivujen kautta:
Mellulle tuo jälkimmäinen tiedoksi
Ajattelin että jos tulee reissuissa komplikaatioita, niin pääseepi heti hoitoon. Tosin matkavakuutuskin korvaa tapaturmat, mutta pitkäaikaisairauksissa se ei korvaa.
Edit: laitetaan nyt mallikuvakin, vaikka siinä on mun henkilötiedot
Näytä liitetiedosto 20412
Kelpaa missä tahansa limonaatibaarissa. Sillä saa kola-kolaansa ilmaiset jäät.Onko jollakulla kokemuksia siitä kelpaako toi kortti missään?
Paremmin kuin Visa Electron.Onko jollakulla kokemuksia siitä kelpaako toi kortti missään?
Kerron heti jahka saan omani. Pistin tilauksen vetämään loppuvuodesta 2010.Onko jollakulla kokemuksia siitä kelpaako toi kortti missään?
Muhammad Alilla on Parkinsonin tauti
Muhammed Oil ei housuista nauti
Muhammad Ali oli Cassius Clay
Muhammed Oilin kassitkin näkyy