Albert Oil
Hippi ja juntti
1800 metriä.
Näitten väliin. Kaasu on lähempänä.Kun muut ei tiedä tuota matkaa, niin täsmennettäkööt että miehen kuntoiluinnostus tietäen, on se voinut luikauttaa jopa sen koko matkan eli 2800 metriärallaa.
1800 metriä.
Näitten väliin. Kaasu on lähempänä.Kun muut ei tiedä tuota matkaa, niin täsmennettäkööt että miehen kuntoiluinnostus tietäen, on se voinut luikauttaa jopa sen koko matkan eli 2800 metriärallaa.
Äläs nyt, aina oon halunnut tietää että 1988 Imolan osakilpailu nähtiin Tšekkoslovakiassa koosteena CST2:lla klo 23.10-00.10.F1 Televisiointi muissa maissa.
Mitä vittua?
2200m?Näitten väliin. Kaasu on lähempänä.
Hyväksytään. 2180 tarkalleen ja sillähän tulee kuntomittarin mukaan tulos "Keskitaso". Hyvä minä.2200m?
Kisoja näytettiin Unkarissa erikoisina koosteina. Mikä teki koosteista erikoisia?Äläs nyt, aina oon halunnut tietää että 1988 Imolan osakilpailu nähtiin Tšekkoslovakiassa koosteena CST2:lla klo 23.10-00.10.
Onneksi tähän mieltä jäytäneeseen kysymykseen saatiin viimein vastaus.
Siirryt kilpakävelyyn ja vedät cooperissa 3000m?Hyväksytään. 2180 tarkalleen ja sillähän tulee kuntomittarin mukaan tulos "Keskitaso". Hyvä minä.
Mutta en juokse tuota kyllä enää konsaan lain.
Siit kasvaa sitte isona k*rpä.Miks sen nokka on otsassa?
Yritin hetken tutustua tuohon toikkiin.F1 Televisiointi muissa maissa.
Mitä vittua?
Hyvin sanottu siellä takana.CCMK on hieno mies. Maailma tarvitsee omituisia kulkijoita. Kunhan ei lue heidän tuotoksiaan.
Painu teekkari vittuun Suomesta!Ollakko sina rasismi?