Muutaman kerran olen kanssa kokeillut, mutta jossain vaiheessa tuppaa tulemaan tällaiset fiilikset.Eli siis konppaan Toxia. Paitsi, että luen CCMKn törinöitä.
Tämä oli nyt tässäUudessa huoneessani on työpöytä (ja kaiketi lattia) vinossa. Saatan kasvaa kieroon.
Keittiössä on onneksi kaasuhella.
Epäilemättä. Mutten ole lainkaan varma tarvitseeko F1-Forum. Hienolla miehellä pitäisi olla oma hieno blogi kaikelle sille annilleen joka kinnostaa varmasti netissä jotakuta.CCMK on hieno mies. Maailma tarvitsee omituisia kulkijoita.
Tarvitsee.Mutten ole lainkaan varma tarvitseeko F1-Forum.
Tämä. Lista F1:ssä käytetyistä turva-autoista ja Unkarin rajaseudun katvealueen erikoisista televisiolähetyksistä ei voi kovin montaa mieltä kiehtoa.Epäilemättä. Mutten ole lainkaan varma tarvitseeko F1-Forum. Hienolla miehellä pitäisi olla oma hieno blogi kaikelle sille annilleen joka kinnostaa varmasti netissä jotakuta.
Joo, CCMK:n kannattaisi ehdottomasti lukaista omat tekstinsä ajatuksella läpi ja kysyä itseltään onko teksti hyvää suomea. Olen tästä aiemminkin maininnut mutta tuloksetta.Kausikoosteet saattaisi olla mielenkiintoista luettavaa, muttei todellakaan siinä muodossa, jossa ne nyt tuolta löytyy.
Juur näin. Ja ehkä asiaa kannattaisi tiivistää. Ihan joka mutterin vääntöä ei välttämättä tarvitse kirjata. Ruutulippu-kirjojen kausikoosteet on olleet mielenkiintoista ja helppoa luettavaa, niistä ehkä mallia, jos nyt tuntee pakottavaa tarvetta tekstiä suoltaa.Joo, CCMK:n kannattaisi ehdottomasti lukaista omat tekstinsä ajatuksella läpi ja kysyä itseltään onko teksti hyvää suomea. Olen tästä aiemminkin maininnut mutta tuloksetta.
Sääli, sillä sisältö tosiaan on kiinnostavaa.
Aika kohtuuton vaatimus. Ei kai niitä jaksa kukaan lukea.Joo, CCMK:n kannattaisi ehdottomasti lukaista omat tekstinsä ajatuksella läpi ja kysyä itseltään onko teksti hyvää suomea. Olen tästä aiemminkin maininnut mutta tuloksetta.
Sääli, sillä sisältö tosiaan on kiinnostavaa.
No kattoo ees kuvat.Ei kai niitä jaksa kukaan lukea.