Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. V

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Örfil

Guest
Hyvää Fronleichnamia eli pyhän ruumiin pyhäpäivää. On vapaapäivä täälläpäin maailmaa :thumbup:

Englanniksi näköjään Corpus Christi.
Ihmettelinkin että mikä vapaapäivä puolalaisilla on tänään kun out-of-officea sieltä pukkaa. Katolisia juhliako nuo ovat?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ihme uskovaisia. Onko muslimeillakin vapata?
Siis tuo on puhtaasti katolinen pyhäpäivä, joten ehkä sun pitäis aloittaa kyselemällä onko meillä evankelis-luterilaisilla vapaata. Joo on samoin kuin esim. ateisteilla, muslimeilla ja juutalaisilla, paitsi tietysti, jos sattuu olemaan semmoisessa duunissa, että tänäänkin paiskotaan töitä.

IWE

Well-known member
Masokistin touhua tää treenaminen, kun kämpässä on 30 astetta lämmintä. Tuntuu, että yrjö lentää hetkenä minä hyvänsä.. :eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Siis tuo on puhtaasti katolinen pyhäpäivä, joten ehkä sun pitäis aloittaa kyselemällä onko meillä evankelis-luterilaisilla vapaata. Joo on samoin kuin esim. ateisteilla, muslimeilla ja juutalaisilla, paitsi tietysti, jos sattuu olemaan semmoisessa duunissa, että tänäänkin paiskotaan töitä.
Kysymys juontui siitä, että meillä eräs ateisti valitti duunissa joulun kaupallisuutta ja muuta hössötystä.

Totesin, ettei 'sun' tarvii joulua ateistina juhlia ja voit tehdä vaikka duunia, jos noi vapaat noin ahdistaa.:eek:

jjv

Arschloch
Kysymys juontui siitä, että meillä eräs ateisti valitti duunissa joulun kaupallisuutta ja muuta hössötystä.

Totesin, ettei 'sun' tarvii joulua ateistina juhlia ja voit tehdä vaikka duunia, jos noi vapaat noin ahdistaa.:eek:
Taitais moni ateisti (minä mukaanlukien) mielellään tehdäkin jouluna duunia isoilla lisillä ja pitää ne vapaapäivät vaikka kesällä, mutta kun häätävät kotio.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Taitais moni ateisti (minä mukaanlukien) mielellään tehdäkin jouluna duunia isoilla lisillä ja pitää ne vapaapäivät vaikka kesällä, mutta kun häätävät kotio.
Miks joulupyhistä pitää saada isot lisät, jos kerran ei ole edes 'oma juhlapyhä'?

Ai siksi kun muut ovat vapailla vai?

jjv

Arschloch
Tänä vuonna varmaan moni mielellään siirtäisi joulua yhden päivän johonkin suuntaan, vaikkei siitä lisiä maksettaisikaan. Uskovaisten takia se ei ole mahdollista, kun joulun pitää joka vuosi osua samalle päivämäärälle. Miks ihmeessä, kun pääsiäisen paikkaakin vaihdellaan?

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Se on kyllä tosi jännä juttu, että Jeesuksen syntymäpäivä on paikannettu just jouluun, vaikkei toisaalta ole tarkkaa tietoa edes hepun syntymävuodesta. Hyvin jännä.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Ehdotankin, että tästä lähtien kansat kaikki alkavat juhlia seremonioin MINUN syntymäpäivääni. Sen vuosi kun on tarkalleen tiedossa - tosin itse en juuri nyt muista sitä.
Mutta siis silloin voisitte tuoda minulle kultaa, pyhää savua ja mirhamia. Mirhamin voitte korvata mallineitosilla ja käteisellä.

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Sijainti
Rysälä
Ehdotankin, että tästä lähtien kansat kaikki alkavat juhlia seremonioin MINUN syntymäpäivääni. Sen vuosi kun on tarkalleen tiedossa - tosin itse en juuri nyt muista sitä.
Mutta siis silloin voisitte tuoda minulle kultaa, pyhää savua ja mirhamia. Mirhamin voitte korvata mallineitosilla ja käteisellä.
Käyn Kimin lailla aamuisin paskalla, kunniaksesi. Seremonioin.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Itse yks kerta unohdin, että minkä ikäinen olin (sillä hetkellä kun ikäni unohdin). Sain onneksi laskettua kun muistin syntymävuoteni sekä unohdushetkellä vallinneen vuosiluvun.
Käyn Kimin lailla aamuisin paskalla, kunniaksesi. Seremonioin.
Juhlallinen itsetyydytys - seremonanointi.

Hartsa76

Well-known member
Hyvää Fronleichnamia eli pyhän ruumiin pyhäpäivää. On vapaapäivä täälläpäin maailmaa :thumbup:

Englanniksi näköjään Corpus Christi.
Englanninkielisen nimen perusteella siellä juhlitaan erästä teksasilaista kaupunkia, koska Teksasissa sattuu olemaan kaupunki nimeltään Corpus Christi.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Englanninkielisen nimen perusteella siellä juhlitaan erästä teksasilaista kaupunkia, koska Teksasissa sattuu olemaan kaupunki nimeltään Corpus Christi.
Saamieni varsin epävirallisten ja lähinnä Meksikoon liittyvien suomenkielisten muinaisten 'asiakirjojen' mukaan Jaime Castelrey ja Aurelio Xavier ovat vaikuttaneet aikoinaan mm. Corpus Christissä.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.