Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. V

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Täsmennähän taas hieman seuraavia käyttämiäsi luonnehdintoja kanssaihmisistäsi:

Punaniska? Kaljankittaajahetero?

Miksi juuri hetero kittaa kaljaa? Eikö homo kittaa jos hällä tekee mieli olutta?
Punaniskahan on sellainen akanhakkaaja, joka lepäilee sohvalla. Lisäksi hänen asenteessa esim. maahanmuuttajiin nähdään negatiivisena.

Vaikea nähdä homosmiestä tuoppikädessä. Tosin saattaa joku poikkeus vahvistaa säännön. Eikös fruittareilla ole yleensä joku siideri- tai kuohuviiniklasi kädessä.

PS. harmittaa vähän kun olet ainoa joka tarttuu mun provoihin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Piti tehdä ärheä gintonic ja kitata se. Vaan olen jonnekin hukannut tölkkösen tonicia, joten ei toimi GT tänään, ei.

Jospa sitä suullisen giniä kuitennii kittaisi kahvin kanssa?
Menee nyt tämä kittaaminen mielenkiintoiseksi:

Sivistyssanakirja: kitata

kitata
1.
täyttää, tiivistää tai kiinnittää kitillä. esim. Kitata pinta sileäksi ennen maalausta. Kitata sauma umpeen.

2.
(arkikieltä) juoda paljon tai jatkuvasti, ryypiskellä. esim. Lapset kittaavat limonaatia. Kitata olutta kaiket illat.

Taivutus:
yksikön genetiivi kittaan
yksikön partitiivi kittasi
yksikön illatiivi kittaisi
monikon genetiivi kitatkoon
monikon partitiivi kitannut
monikon illatiivi kitattiin
urbaanisanakirja sanoi:
kitata

kaataa jonnekkin, kaatua

Se kittas kaljaa vitusti.

Kittasin perseelleni
En ole koskaan kitannyt persuksilleni.:eek:

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
Tänään juhlitaan pikkuveljen lakkiaisia. Pikkuveli meni ja tempas täydet pisteet äikän kirjotuksista. :thumbup:

jjv

Arschloch
Juutalaispiireissä pikkuveljen lakkiaisia vietetään huomattavasti aikaisemmin kuin Suomessa yleisesti.

Örfil

Guest
Juutalaispiireissä pikkuveljen lakkiaisia vietetään huomattavasti aikaisemmin kuin Suomessa yleisesti.
Miten juutalaispiirien lakkiaiset poikkeaa tavallisista, en nimittäin tiennyt että niissä voisi olla eroa. Olen vaan utelias.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Miten juutalaispiirien lakkiaiset poikkeaa tavallisista, en nimittäin tiennyt että niissä voisi olla eroa. Olen vaan utelias.
Siten että juutalaispiireissä 'pikkuveljeltä' viedään 'nahkalakki' aika nuorena. Kipan pistävät sitten vastineeksi päähänsä.

burb

.
Aavistuksen verran pelottavan oloinen heppu. Ja kännisen.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.