Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. V

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Terassilla iPadin ja suulperin arskan kanssa. Munat hikuaa.

Pitäiskö laittaa suihkulähde lirisemään?

Lunssila

Well-known member
Koiperhonen livahti viime yönä ikkunasta sisään. Vähän aikaa yritin sitä metsästää, mutta oli saatana liian nopea ja pääsi livahtamaan näkymättömiin. Vähän ahdisti käydä nukkumaan samassa huoneessa. Missä lie nyt.

sammyosammy

Senior Citizen
Sijainti
Out Of Bounds
Koiperhonen livahti viime yönä ikkunasta sisään. Vähän aikaa yritin sitä metsästää, mutta oli saatana liian nopea ja pääsi livahtamaan näkymättömiin. Vähän ahdisti käydä nukkumaan samassa huoneessa. Missä lie nyt.
Mistä lajimääritys???

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Se on tehnyt kodin sun korvakäytävään.

Lunssila

Well-known member
Mistä lajimääritys???
Mä oon aina pitänyt sen näköisiä perhosia koina. Sellanen ruskee pikkunenhan se oli.

Nyt kun tarkemmin ajattelee niin varmaan se joku yökkönen oli. Pääasia oli kuitenkin, että nyt se tekee pesää jonnekkin ja kasvattaa yhdyskuntaa ja parittelee yöllä mun naamalla.

Viimeksi muokattu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Ois äärimmäisen hauskaa, jos vaikkapa 16:n toistavuoden (luku täysin päästä temmattu ja perustuu tosiasioihin) jälkeen kävisi ilmi, että vaimo on myös kaikki nämä vuodet notkunut aktiivisesti Forumilla. Vaikkapa nimimerkillä Pyryf. Tai Willie Garwin.
Mähän oon sun vaimos.

sammyosammy

Senior Citizen
Sijainti
Out Of Bounds
Mä oon aina pitänyt sen näköisiä perhosia koina. Sellanen ruskee pikkunenhan se oli.

Nyt kun tarkemmin ajattelee niin varmaan se joku yökkönen oli. Pääasia oli kuitenkin, että nyt se tekee pesää jonnekkin ja kasvattaa yhdyskuntaa ja parittelee yöllä mun naamalla.
Naamalla yöaikaan paritteleva ruskea perhonen? Jaiks :nope:

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Leppoisa lomakeli.
Vois lähteä metsästämään ajolaseja vahvuuksilla.
Jos löytäis Tampesterista jonkun putiikin joka toimittaa Oakleyn suorasankaisia aurinkolaseja, sujahtavat kypärään helposti ne.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Leppoisa lomakeli.
Jos löytäis Tampesterista jonkun putiikin joka toimittaa Oakleyn suorasankaisia aurinkolaseja, sujahtavat kypärään helposti ne.
Tieltä löytyis Puijonkadulta. Tuolta olen Oakleyni ostanut.

Optikko Poca Oy
Ajo-ohjeet
Arvostele ensimmäisenä
Osoite: Puijonkatu 27, 70100 Kuopio
Puhelin:010 6663970
Aukioloajat:
tiistai tunnit 10:00–17:00

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Leppoisa lomakeli.
Optikko Tulosella oli joskus ainakin Oakleyn klaseja. Siinä Anttilaa vastapäätä Kuninkaankadulla.
Siellä on ainakin mukava palvelu.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.