Olga
.
Jos lähtisi käymään huoltokeikalla.
Mistä lajimääritys???Koiperhonen livahti viime yönä ikkunasta sisään. Vähän aikaa yritin sitä metsästää, mutta oli saatana liian nopea ja pääsi livahtamaan näkymättömiin. Vähän ahdisti käydä nukkumaan samassa huoneessa. Missä lie nyt.
Se on tehnyt kodin sun korvakäytävään.Koiperhonen livahti viime yönä ikkunasta sisään. Vähän aikaa yritin sitä metsästää, mutta oli saatana liian nopea ja pääsi livahtamaan näkymättömiin. Vähän ahdisti käydä nukkumaan samassa huoneessa. Missä lie nyt.
Sen voi kätevästi täyttää esim. gintonicilla ja juoda ensijanoon. Tai mennä sinne makaamaan.Ostettiin 700 litran uima-allas. Kohta sinne makaamaan.
Ostettiin 700 litran uima-allas. Kohta sinne makaamaan.
Muuten kyllä, mutta tonicit on kateissa. Ei pääse kittaamaan lain.:surkio:Sen voi kätevästi täyttää esim. gintonicilla ja juoda ensijanoon. Tai mennä sinne makaamaan.
Mä oon aina pitänyt sen näköisiä perhosia koina. Sellanen ruskee pikkunenhan se oli.Mistä lajimääritys???
Mähän oon sun vaimos.Ois äärimmäisen hauskaa, jos vaikkapa 16:n toistavuoden (luku täysin päästä temmattu ja perustuu tosiasioihin) jälkeen kävisi ilmi, että vaimo on myös kaikki nämä vuodet notkunut aktiivisesti Forumilla. Vaikkapa nimimerkillä Pyryf. Tai Willie Garwin.
Naamalla yöaikaan paritteleva ruskea perhonen? Jaiks :nope:Mä oon aina pitänyt sen näköisiä perhosia koina. Sellanen ruskee pikkunenhan se oli.
Nyt kun tarkemmin ajattelee niin varmaan se joku yökkönen oli. Pääasia oli kuitenkin, että nyt se tekee pesää jonnekkin ja kasvattaa yhdyskuntaa ja parittelee yöllä mun naamalla.
Tieltä löytyis Puijonkadulta. Tuolta olen Oakleyni ostanut.Leppoisa lomakeli.
Vois lähteä metsästämään ajolaseja vahvuuksilla.
Jos löytäis Tampesterista jonkun putiikin joka toimittaa Oakleyn suorasankaisia aurinkolaseja, sujahtavat kypärään helposti ne.
Optikko Poca Oy
Ajo-ohjeet
Arvostele ensimmäisenä
Osoite: Puijonkatu 27, 70100 Kuopio
Puhelin:010 6663970
Aukioloajat:
tiistai tunnit 10:00–17:00
Optikko Tulosella oli joskus ainakin Oakleyn klaseja. Siinä Anttilaa vastapäätä Kuninkaankadulla.Leppoisa lomakeli.
Vois lähteä metsästämään ajolaseja vahvuuksilla.
Jos löytäis Tampesterista jonkun putiikin joka toimittaa Oakleyn suorasankaisia aurinkolaseja, sujahtavat kypärään helposti ne.
MENENPÄS! MOPOLLA!!!! POLTAN KUMIA PIHASSA JA NAURAN NIIN ETTÄ KÄRPÄSET LENTÄÄ SUUHUN!Etkä lähde. Omaan vessaasi, suihkuverhon taa, sinä menet röhkimään, stiplaamaan ja suttailemaan.