Se ideahan oli juuri siinä, ettei mun juttuja lasketa. Ilonpilaaja.^Pitäisi laskea ilman muuta velinopean kommentit myös, jos haetaan älyvapaita juttuja.
Nii onki!Tyhmä kysymys oli vallan. Tietenkin ihan hyvät.
Niin noh, pääasia kai, että terve?Jonin sukulainen.
Kävin pyörittelee 2h30min. Jalat tukossa eilisistä vedoista ja ylämäissä vielä vastatuuli. Onneksi oli hyvää jätskiä, pullaa ja kahvia taukopaikassa.Aurinko paistaa, joten vois pyöräillä.
Siihen nyt riittää yksi vesipisara tuulilasissa.Semmonen kaatosade ulkona et jos formulat ajais siellä niin olis jo tullu punainen lippu 3 kertaa.
Ulkoisesti terve ainakin. Kun näki kameran otti heti pipon päästä ja alkoi posettamaan..Niin noh, pääasia kai, että terve?
Näyttäs olevan nelareita hillittömillä "sissybareilla".Tänään nähty ...
Jotenkin yhdistin tämän heti aiempaan mainintaan palleista, mut niin tosiaan se vauva kokonaisuutena joo.Kun näki kameran otti heti pipon päästä ja alkoi posettamaan..
Oli näin lähellä -> <- etten alkanut hassuttelemaan Ukko-Pekan kellumattomuudesta, mutta pikainen googletus pelasti mut nololta "Gais mää ny sen diäsi"-selittelyiltä.Enpä ole lähes kymmeneen vuoteen laivaristeilylle suostunut lähtemään, mutta nyt annoin periksi ja luultavasti tiistaina ollaan merta lähdössä kyntämään. Naantalista Turkuun ja takas. Ukko-Pekalla.
Kyllä mä ainakin kovasti olen riihimäkeläisiä naisia joskus yrittänyt.Kuuluuks tole Riihimäen Yrittäjänaisiin?
Ihanaa!Bad Religion ja In Flames olivat livenä jotain niin jäätävän kovaa että ei mitään määrää.
Seinäjoella oli myös alkoholia riitttävästi.