Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
Jätkä haaplaa täyttä espanalaadia."Ajattelen erittän huonoa katsastus mihistä perusteet. olin eilen katsatuksessa Akeksikiven kadulla entinen vr:n Varikko, tullessani minun vuoroni kaikki näytti menevän hyvin katsatuksen loputtua katastus mies hylkäsi autoni kysyn syytä uudestaan ja hän mukamas näöytti osan ei ollut mitään väljyytttä kyseisessä osassa ostin kumminkin kyseisen osan. On todallakin katsastus mihellä liian suuret valtuudet kävin toisella katsastus asemalla tarsituttamassa kyseistä osaa ja ei löytynyt mitään huomauttettavaa osasta. On jo pelkästään laillinen rystö katsaSUS MAKSUSA kyllä kohtuus pitäsi olla et joutuessaaan uusinta katsatukseen se oli jo ilmainen. Toinen titinen asia on se et maksut alemmaksi ja liika turha valta pois katsasus miheltä. Toisiasissa on itsestään selvää et auto on katsastus kunnossa tässä minun tapauksessani autoni oli melkein koko vuoden tallissa minun ollessani ruotsissa valemennus vieerana nyrkkeilyssä ihemettenkin et onko ehkä rotat ajalleet autollani. edellisis kerralla autoni meni kerrasta läpi ja nyt tämä toinen katsasus mies syytti toista katsasus miestä ettei tämä kyseinen mies ollut huomannut kyseistä vikaa autossa. Hänen sanomisensa alistaa kaikki muutkin katsasus mihet kyseen alaiseksi ellei huomaavikoja. Liika valta pois katsastus mihiltä tai ainenki täytää auton omistajalle tollisen vian autosta."