Pitäis siirtyä eläkkeelle muiden lusmujen sekaan.Niin ootkin.
Pitäis siirtyä eläkkeelle muiden lusmujen sekaan.Niin ootkin.
Pitäisköhän sun aloittaa joku urheilullinen harrastus, vaikka keilaus tai tikanheitto?Olenpa huonokuntoinen ja varsin surkea äijänkäpy.
Vittu.
Shakki pitää käden hienomotoriset toiminnot aktiivisina.Pitäisköhän sun aloittaa joku urheilullinen harrastus, vaikka keilaus tai tikanheitto?
Shakki olis muuten mukava peli mutta kun siinä pitä miettiä.Shakki pitää käden hienomotoriset toiminnot aktiivisina.
Ei riitä älli tuohon touhuun. Enkä polta tupakkia.Shakki pitää käden hienomotoriset toiminnot aktiivisina.
Helsinkuula.http://en.wikipedia.org/wiki/Wyld's_Great_Globe
Tuosta tuli mieleen että olispa hauskaa jos vastaava pallukka rakenneltais Suomeen, vaikkapa sille paikalle mihin piti tulla se Kuukkenheim-museo, tai myöhemmin joku maailmanpyörä, jota tietenkään ei saada ikinä edes tehtyä.
Varmaan tulis turistimassoja tuota katselemaan ja maksaisivat sisäänpääsymaksuja ja yöpyisivät hotelleissamme ja toisivat muutenkin matkailumarkkoja yllin kyllin maaperällemme.
Tuollaiseenhan voisi nykyaikana liittää interaktiivisuuksiakin kuten esim. jotain.
Saisikohan...saisikohan tuossa pelissä kuljettajaa estää näkemästä oikealle?Shakki olis muuten mukava peli mutta kun siinä pitä miettiä.
Omassa versiossani aivot jätetään narikkaan ja mätkitään menemään kahdella kädellä, hepat saa kirmailla vapaana, torneja ei voi liikuttaa, sotilaat voi käyttää miinoja, vesikidutus on sallittu, pinta-alukset saa käyttää tykkejä ja Afrikan Tähti löytyy Mannerheimintien hotellista.
Rangaistukset:
Elta
Sien
Moow
Kahma
Itsehän olen Joroisten lapanen.Olen myöntänyt itselleni arvonimen. Tästä eteenpäin olen Ylineuvos.
Saa. Tai pitää. Ja kuulemasta vasemmalle.Saisikohan...saisikohan tuossa pelissä kuljettajaa estää näkemästä oikealle?
Loistonimi!Helsinkuula.
Ai nääksä mut?Kato burb moi! Näytät hyvältä. Noi kalsarit jotenkin sopii sulle.
Siihenhän voisi ottaa mallia tuosta sinun avatarkuvasta. Suu voisi olla oviaukko.Loistonimi!
Nyt enää tarttee rakentaa, kaikki muu on jo valmiina.