Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
:frown:Se paljastetaan Areenalla.
:frown:Se paljastetaan Areenalla.
Johan sä sanoit. :doubtful:Kaksi sellasta kliseetä peräkanaa, että parempi etten sano yhtään mitään.
Oli siinä kolmaskin ennen noita.Kaksi sellasta kliseetä peräkanaa
Nii mut jos kakka onkin tyypiltään ns. tiiliskivikakka, niin tuo sopii kakkalukemiseksi ihan hyvin.On ihanaa mennä kakkimaan kun on kivaa lukemista, mutta nyt mulla on kakkalukemisena reilut tuhat sivua tiiliskiveä joka yrittää olla historiallinen eepos mutta on vain tylsyyden monumentti. Itkun kanssa paskalle.
Kilometrin vartissa uit? Nice ;PKäväsin seuran uintitreenissä. Tulipahan uitua tekniikkadrillejä 45 minsaa ja matkaa loput. Aika rankkaa toi drillailu.
Onko uintiaika rajattu tuntiin?Kilometrin vartissa uit? Nice ;P
Unohdin mainita, että mulla on hyvä laturi.No onkos tullu joulu, nyt maaliskuun keskelle!
Piti käydä uudemman kerran kakkelströmillä, vaihdoin samalla lukemisen. Keittokirjaan.Nii mut jos kakka onkin tyypiltään ns. tiiliskivikakka, niin tuo sopii kakkalukemiseksi ihan hyvin.
Et sattumalta ottanut samalla lihistä evääksi?Piti käydä uudemman kerran kakkelströmillä, vaihdoin samalla lukemisen. Keittokirjaan.
Minä taas vaihdoin vanhaan laturiin jonka jo kerran hylkäsin rikkinäisenä. Vähemmän rikki tämä on kuin uudempi. Tai laturissa vikaa ole vaan tossa liittimessä. Vikaa saattaa olla kyllä koneen puolellakin :doubtful: Vajaa vuosi sitten liittimen kohdalta alkoi nousta mustaa käryä joka loppui johdon irrottamalla. Sen jälkeen kyllä toimi normaalisti yli puoli vuotta, vaikka johtokin nokeentui.Unohdin mainita, että mulla on hyvä laturi.
No enpä. Kui?Et sattumalta ottanut samalla lihistä evääksi?
O mores, O tempores...Noku yks Yrjölän kaveri...
Muuttuuko vettä juomalla teräsmieheksi?Nature lehdessä julkaistun tutkimuksen mukaan vesi on ärtsyä kamaa. Ylikriittisessä olomuodossaan se syövyttää vaikka timantin poikineen!