Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. V

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

burb

.
On ihanaa mennä kakkimaan kun on kivaa lukemista, mutta nyt mulla on kakkalukemisena reilut tuhat sivua tiiliskiveä joka yrittää olla historiallinen eepos mutta on vain tylsyyden monumentti. Itkun kanssa paskalle.

SamiJ

Well-known member
On ihanaa mennä kakkimaan kun on kivaa lukemista, mutta nyt mulla on kakkalukemisena reilut tuhat sivua tiiliskiveä joka yrittää olla historiallinen eepos mutta on vain tylsyyden monumentti. Itkun kanssa paskalle.
Nii mut jos kakka onkin tyypiltään ns. tiiliskivikakka, niin tuo sopii kakkalukemiseksi ihan hyvin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Käväsin seuran uintitreenissä. Tulipahan uitua tekniikkadrillejä 45 minsaa ja matkaa loput. Aika rankkaa toi drillailu.

jjv

Arschloch
Unohdin mainita, että mulla on hyvä laturi.
Minä taas vaihdoin vanhaan laturiin jonka jo kerran hylkäsin rikkinäisenä. Vähemmän rikki tämä on kuin uudempi. Tai laturissa vikaa ole vaan tossa liittimessä. Vikaa saattaa olla kyllä koneen puolellakin :doubtful: Vajaa vuosi sitten liittimen kohdalta alkoi nousta mustaa käryä joka loppui johdon irrottamalla. Sen jälkeen kyllä toimi normaalisti yli puoli vuotta, vaikka johtokin nokeentui.

burb

.
No mä vähän jo ajattelinkin että multa on jäänyt joku tarina väliin.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.