SamiJ
Well-known member
Myös ylikriittiset ihmiset vituttaa.Nature lehdessä julkaistun tutkimuksen mukaan vesi on ärtsyä kamaa. Ylikriittisessä olomuodossaan se syövyttää vaikka timantin poikineen!
Myös ylikriittiset ihmiset vituttaa.Nature lehdessä julkaistun tutkimuksen mukaan vesi on ärtsyä kamaa. Ylikriittisessä olomuodossaan se syövyttää vaikka timantin poikineen!
No ainakin merivettä juomalla. Kokemusta on.:alppu:Muuttuuko vettä juomalla teräsmieheksi?
Onks toi Stig Dog?Ei helvetti. Meinasi mennä kuset housuun. Kiitokset JPP:lle löydostä.
Urheiludokumentti
Eiku Nascar-hemmo.Onks toi Stig Dog?
Olet siis kuitenkin kännissä?En keksinyt selvää vastausta.
Katsoitko sinäkin kisan Toisesta Maailmasta?Turhaan yritin kaivella F1-lähetystä Malesiasta ja kun sellaisen löysin, niin viimeisellä kierroksella Räikkönen voitti koko kisan. Mutta virallisilla formulasivuilla ilmoitettiin, että kisa alkaa n. 2 tunnin kuluttua.
Ihmettelin, että mitä kanavaa minä oikein olin katsellut vai oliko se joku tulevaisuuskanava?
Siltä vaikuttaa. Olin varmaan vahingossa vieraillut siellä vaikka piti olla tavallisten kuolevaisten netissä.Katsoitko sinäkin kisan Toisesta Maailmasta?
Kokeile seuraavaksi Thermian Suurta lämpöpunppukirjaa!On ihanaa mennä kakkimaan kun on kivaa lukemista, mutta nyt mulla on kakkalukemisena reilut tuhat sivua tiiliskiveä joka yrittää olla historiallinen eepos mutta on vain tylsyyden monumentti. Itkun kanssa paskalle.
Lämpöpumppu paskaa lykkii kun burbbi pöntöllä kykkii.
Älä? Ei kannata lähteä koneelta pois, kun formulat kohta alkavat. Nouse hetkeksi ylös, päästä hiukan kakkaa ja lyö kannikkasi takaisin tuoliin, niin muodostuu tulppa ja voit päästää ruskean perheesi formuloiden jälkeen sinne pyttyyn.Kakattaa.
Ne Hämäläiset.RUSKEA PERHE!!
I do hate when I lose my black friend in the dark...Tämä mikään rasistikeskustelu ole!