Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. V

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Äsken kuullessain Rihannan soivan pisti miettimään miksi olen lauantai-iltana kotona forumoimassa ja leipomassa intohimoisesti lapaseen enkä tämän kappaleen tahtiin tanssilattialla kourimassa jonkun enimmäkseen vastahakoisen naaraan persettä oluttuoppi kourassa.

En keksinyt selvää vastausta.

Thunder

Vihan aiheuttaja
Turhaan yritin kaivella F1-lähetystä Malesiasta ja kun sellaisen löysin, niin viimeisellä kierroksella Räikkönen voitti koko kisan. Mutta virallisilla formulasivuilla ilmoitettiin, että kisa alkaa n. 2 tunnin kuluttua.

Ihmettelin, että mitä kanavaa minä oikein olin katsellut vai oliko se joku tulevaisuuskanava?

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Turhaan yritin kaivella F1-lähetystä Malesiasta ja kun sellaisen löysin, niin viimeisellä kierroksella Räikkönen voitti koko kisan. Mutta virallisilla formulasivuilla ilmoitettiin, että kisa alkaa n. 2 tunnin kuluttua.

Ihmettelin, että mitä kanavaa minä oikein olin katsellut vai oliko se joku tulevaisuuskanava?
Katsoitko sinäkin kisan Toisesta Maailmasta?

Thunder

Vihan aiheuttaja
Älä? Ei kannata lähteä koneelta pois, kun formulat kohta alkavat. Nouse hetkeksi ylös, päästä hiukan kakkaa ja lyö kannikkasi takaisin tuoliin, niin muodostuu tulppa ja voit päästää ruskean perheesi formuloiden jälkeen sinne pyttyyn.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.