Kokeile vaikka kirjautua johonkin mukavalle nettipalstalle. Vaikka tonne.Olispa mulla oikea elämä.
Illalla vielä IndyCar ja NASCAR.Menee taas suuri osa päivästä töllöä palvoen. F1, (GP2 tallenteena), AutoGP, WTCC x2 ja sivusilmällä voi vilkuilla futisstriimejä Afrikan MM-karsinnoista.
Olispa mulla oikea elämä.
Puhuisinkin, jos nuo kuolemattomat one-linerit toimisivat suomeksi.Puhu rasisti suomea!
Aatteleppa ite ja omalle kohdalle, kun eilisen pämppämisen takia on lootassa tallennettuna tuntikausia ohjelmia eiliseltä. Menee rapelipäivä ajantasalle pääsemisestä.:thumbfh:Menee taas suuri osa päivästä töllöä palvoen. F1, (GP2 tallenteena), AutoGP, WTCC x2 ja sivusilmällä voi vilkuilla futisstriimejä Afrikan MM-karsinnoista.
Olispa mulla oikea elämä.
No niinpä tietysti. Missä vaiheessa mä leikitän lapsiani ja hyväilen vaimoani? En missään, onneksi ei ole tuollaisia huolia.Illalla vielä IndyCar ja NASCAR.
Ja näin intternetissä voi puhumisen sijasta kokeilla vaikka kirjoittamista.Puhuisinkin, jos nuo kuolemattomat one-linerit toimisivat suomeksi.
Kai mä nyt samaa verbimuotoa käytän kuin siinä viestissä, johon vastaan. Pilkunnussintaa tapaan harjoittaa silloin, jos siitä koituu jotain hupia.Ja näin intternetissä voi puhumisen sijasta kokeilla vaikka kirjoittamista.
Fisu?*piilossa saunassa lauteiden alla*
Sama, ja ei mitään annettavaa, kun unohdettiin perstaina nää vispaajat. Olishan tuossa punkkuu ja jäykkääkin tavaraa, muttei varmaan nää Trullien vanhemmat tykkäis jos tulis lapsoset punasilla poskilla kotiin.Voi kurjuus. Taas virpojia oven takana. Tai siis niin oletan, nyt ei käynyt kuulemassa viestiään kun ei oo edelleenkään mitään tarjottavaa. Ehkä tyhjät kaljatölkit olis liian roisia lahjusta. Tai neljä tomaattia.
Näin o. Olis jääny vuosien varrella monta hyvää kisaa katsomatta.onneksi ei ole tuollaisia huolia.
Lopeta tuo sekoilu!Sekoo taas pää tuon Eurosportin kanssa. Kakkoskanavan, noin tarkemmin sanottuna.
Aiemmin piti Telkku.comin mukaan tulla AutoGP, digiboksin epg sanoi pyöräilyä ja lopulta tuli mäkihyppyä. Nyt Telkku.com ja epg ovat ihailtavan yksimielisiä että tulis Yleisurheilua: Hiihdon MM-kisat (!), mutta mustat miehet juoksee avojaloin mutaradalla ja vissiin lumen keskellä. Mikä lie laji...
Hyppää kaivoon.Lopeta tuo sekoilu!