Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VI

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Lähdin eilen töistä tyylikkäästi eri paria olevat kengät jaloissa. :eek:

Vetoan lieventävänä asiahaarana siihen, että molemmat parit ovat mustat ja saman valmistajan tekemät.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Hartsa76 voisi yrittää Guinnessin ennätystenkirjaan sarjassa "Maailman pisimmältä tuntuva standup-esitys".
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Lähdin eilen töistä tyylikkäästi eri paria olevat kengät jaloissa. :eek:

Vetoan lieventävänä asiahaarana siihen, että molemmat parit ovat mustat ja saman valmistajan tekemät.
Aika hyvä.

Itselläni oli kerran kalsarit väärinpäin jalassa ja t-paita nurinperin.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Näin eilen jonku ehkä 11kstoistavuotiaan pikkutytön yrittävän epätoivoisesti kävellä jollain kymmenen sentin korkkareilla. Aika hassun näköistä menoa.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Lähdin eilen töistä tyylikkäästi eri paria olevat kengät jaloissa. :eek:

Vetoan lieventävänä asiahaarana siihen, että molemmat parit ovat mustat ja saman valmistajan tekemät.
Tuntuu tutulta. Itsekin olin kerran mukamas ihan tyylikkäissä vermeissä liikkeellä päiväasiointikeikalla ja olin jo kävellä kopsutellut tovin aikaa näyteikkunaostoksilla yms. Sitten keskustan apteekissa huomasin, että minulla oli eriparikengät. Mustat oli kyllä molemmat, mutta toinen oli ihan uusi ja kiiltävä ja toinen koiranpissitysreissuilla käytettävä parhaat päivänsä nähnyt 'virsu'. :eek:
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Aika hyvä.

Itselläni oli kerran kalsarit väärinpäin jalassa ja t-paita nurinperin.
Olit ehkä aivastanut voimallisesti ja kääntynyt nurin perin koko möhkö. Olis luullu, että syysviiman raiskatessa vyölaukkuna roikkuvaa pernaa olisit ymmärtänyt asian. Silloin ei auta kuin ottaa peräreiästään tukeva ote ja nykäistä kuori pään yli olla taas kuin ei mitään.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Ennen nykäisyä kannattaa ottaa avaimet ja lompsa pois pernasta, ettei tule jälkioperaatioita.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Lähdin eilen töistä tyylikkäästi eri paria olevat kengät jaloissa. :eek:

Vetoan lieventävänä asiahaarana siihen, että molemmat parit ovat mustat ja saman valmistajan tekemät.
Minä taas viime viikolla huomasin töistä lähtiessän (vasta, koska töissä sandaalit) että olin aamusella unenpöpperössä myös tullut eri pari kengillä töihin. JA EI.. ei ne olleet samanväriset :eek:
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Meilläpä kävi sellainen kuuluisa Ninja-postimies.

Lappu pamahti luukusta sisään, mutta ovikello ei kyllä soinut.

Reklamaatio Postille tehty ja ilmoitin että odottelen lähetystä saapuvaksi ovelleni viimeistään huomenna.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Tuli hassu tunne, kun samaan aikaan PeePeen postin lukemisen kanssa oma postiluukku pamahti. Pelkkiä mainoksia.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös