Aika hyvä.Lähdin eilen töistä tyylikkäästi eri paria olevat kengät jaloissa.
Vetoan lieventävänä asiahaarana siihen, että molemmat parit ovat mustat ja saman valmistajan tekemät.
Toinen kenkä tosin oli avokas ja toinen kävelykenkä...Vetoan lieventävänä asiahaarana siihen, että molemmat parit ovat mustat ja saman valmistajan tekemät.
Pitäähän se joskus opetella, jotta pääsee sitten isona Matxin päiväuniin.Näin eilen jonku ehkä 11kstoistavuotiaan pikkutytön yrittävän epätoivoisesti kävellä jollain kymmenen sentin korkkareilla. Aika hassun näköistä menoa.
Tuntuu tutulta. Itsekin olin kerran mukamas ihan tyylikkäissä vermeissä liikkeellä päiväasiointikeikalla ja olin jo kävellä kopsutellut tovin aikaa näyteikkunaostoksilla yms. Sitten keskustan apteekissa huomasin, että minulla oli eriparikengät. Mustat oli kyllä molemmat, mutta toinen oli ihan uusi ja kiiltävä ja toinen koiranpissitysreissuilla käytettävä parhaat päivänsä nähnyt 'virsu'.Lähdin eilen töistä tyylikkäästi eri paria olevat kengät jaloissa.
Vetoan lieventävänä asiahaarana siihen, että molemmat parit ovat mustat ja saman valmistajan tekemät.
Miehet onneksi vaan komistuvat ja älyköityvät.Vanhuudenhöperöitä on naisväkikin jo...
Olit ehkä aivastanut voimallisesti ja kääntynyt nurin perin koko möhkö. Olis luullu, että syysviiman raiskatessa vyölaukkuna roikkuvaa pernaa olisit ymmärtänyt asian. Silloin ei auta kuin ottaa peräreiästään tukeva ote ja nykäistä kuori pään yli olla taas kuin ei mitään.Aika hyvä.
Itselläni oli kerran kalsarit väärinpäin jalassa ja t-paita nurinperin.
Avaimet kannattaa antaa tänne tai lähtee.
Minä taas viime viikolla huomasin töistä lähtiessän (vasta, koska töissä sandaalit) että olin aamusella unenpöpperössä myös tullut eri pari kengillä töihin. JA EI.. ei ne olleet samanvärisetLähdin eilen töistä tyylikkäästi eri paria olevat kengät jaloissa.