Olga
.
Mutta eipäs kuitenkaan törmännyt kertaakaan. (kai) :thumbup:Tämän mimmin autonkäsittelytaito alkaa jo lähennellä taidetta...
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=HIpQ4ah5XTY
Mutta eipäs kuitenkaan törmännyt kertaakaan. (kai) :thumbup:Tämän mimmin autonkäsittelytaito alkaa jo lähennellä taidetta...
Tätä pidin itsekin suurena ihmeenä. Auton iästä päätellen siinä tuskin oli mitään sensoreita apuna.Mutta eipäs kuitenkaan törmännyt kertaakaan. (kai) :thumbup:
Katsoitko myös autiota hiekkarantaa?Äsken hiekkarannalla,aivan rantavedessä (about 1-2 metriä vesirajasta) kellutteli puutarhapöydän kokoinen meduusa.
Oli siis oikeasti järkyttävän kokoinen, arviolta 80-90 cm halkaisijaltaan.
Varoitin lähellä ollutta brittiperhettä asiasta, koska päättelin 5 metrin päässä rantavedessä peuhaavan, noin 3-4 vuotiaan pojan olevan heidän mukulansa.
Pian paikassa kuhisikin tusina turistia ottamassa valokuvia möröstä.
Harmi, että oma kännykkä oli apartomentoksessa latautumassa.
En huomannu, koska ajatukseni mun kauas kantaa. :thumbfh:Katsoitko myös autiota hiekkarantaa?
Tärkeintä, että sulle kauneimmat se muistot antaa.En huomannu, koska ajatukseni mun kauas kantaa. :thumbfh:
Joo, kohta muisto vain on kaunis seuranain.Tärkeintä, että sulle kauneimmat se muistot antaa.
Jäiköhän siinä mustan farmarin kuljettaja hihittelemään ratin taakse vai mitähän lie suunnitteli, kun edestakaisin ajeli ja sitten kuitenkin jäi parkkiin?Tämän mimmin autonkäsittelytaito alkaa jo lähennellä taidetta...
Mä lähinnä ihailen sen farmarin kuljettajan kärsivällisyyttä. Oletan, että oivalsi, ettei nyt ole oikea hetki lähteä sotkemaan toisen ulosparkkeerauskuvioita.Jäiköhän siinä mustan farmarin kuljettaja hihittelemään ratin taakse vai mitähän lie suunnitteli, kun edestakaisin ajeli ja sitten kuitenkin jäi parkkiin?
Mä taas luulen, että tuosta videosta on ainaski kahdeksan minuutin jatko-osa jossa farmarin kuski taiteilee itsensä ulos parkkipaikalta ollen välillä poikittain Corsan lähtöruudussa. Lähtevät niin samoihin aikoihin nuo kolme, että näinköhän ovat työtovereita ja esittävät joka iltapäivä saman performanssin.Mä lähinnä ihailen sen farmarin kuljettajan kärsivällisyyttä. Oletan, että oivalsi, ettei nyt ole oikea hetki lähteä sotkemaan toisen ulosparkkeerauskuvioita.
Jäi odottamaan että valkoinen paku lähtee...Jäiköhän siinä mustan farmarin kuljettaja hihittelemään ratin taakse vai mitähän lie suunnitteli, kun edestakaisin ajeli ja sitten kuitenkin jäi parkkiin?
Reilu viikko siihen näytti menevän.Onko pitkä jono vai saitko ihan lyhyen ajan päähän?
Ihan samanlain sankartyttö se farkkukuskikin näkyy olevan. Jatko-osaa odotellessa, tosiaan..Jäiköhän siinä mustan farmarin kuljettaja hihittelemään ratin taakse vai mitähän lie suunnitteli, kun edestakaisin ajeli ja sitten kuitenkin jäi parkkiin?
Oleellisin osa jäi tarinasta pois. Oliko meduusa kärsinyt vesivahingon?Äsken hiekkarannalla,aivan rantavedessä (about 1-2 metriä vesirajasta) kellutteli puutarhapöydän kokoinen meduusa.
Oli siis oikeasti järkyttävän kokoinen, arviolta 80-90 cm halkaisijaltaan.
Varoitin lähellä ollutta brittiperhettä asiasta, koska päättelin 5 metrin päässä rantavedessä peuhaavan, noin 3-4 vuotiaan pojan olevan heidän mukulansa.
Pian paikassa kuhisikin tusina turistia ottamassa valokuvia möröstä.
Harmi, että oma kännykkä oli apartomentoksessa latautumassa.