OoPee
Nuori ikäisekseen
Osataan sitä Suomessakin! :ahem::ahem::ahem:On se niin amerikkaa toi koreografia, että.
Osataan sitä Suomessakin! :ahem::ahem::ahem:On se niin amerikkaa toi koreografia, että.
Joo, ihan turha tulla sanomaan, että täällä mitään junttimeininkiä ois ollu 70-luvulla.Osataan sitä Suomessakin! :ahem::ahem::ahem:
Aika lähelle, sanoisin kuitenkin, että perseestä.Mitä vittua...
Sanoisin jopa, että olimme edelläkävijöitä. Rohkeet ennakkoluulottomat koreografiat, joissa runaasti tilaa improvisaatiolle. Näistä on kampaamotason tähdet tehty!Joo, ihan turha tulla sanomaan, että täällä mitään junttimeininkiä ois ollu 70-luvulla.
Käsittääkseni Michael Jackson otti paljo vinkkiä just tuosta.Sanoisin jopa, että olimme edelläkävijöitä. Rohkeet ennakkoluulottomat koreografiat, joissa runaasti tilaa improvisaatiolle. Näistä on kampaamotason tähdet tehty!
Huhujen mukaan Jackson valkaisi ihonsa muistuttaakseen enemmän esikuvaansa Dannyä.Käsittääkseni Michael Jackson otti paljo vinkkiä just tuosta.
Mitä vittua tässä maailmassa tapahtuu?
Ens vuonna formuloissa ajaa kaks mua nuorempaa tyyppiä (joista siis vanhempi on mua yli vuoden nuorempi)... Unohtamatta tietenkään MotoGP:n tämän vuoden mestaria, joka on n. kuukauden vanhempi. Nyt vasta alkaa tajuta, että mitä se oikeasti tarkoittaa, kun ikä alkaa kakkosella...
Nico taitaa olla ensimmäinen minua nuorempi F1-kisoihin päässyt.
Formulanomi tuolla just avautui, että formulat ei ole ollut entisensä katsella sen jälkeen, kun se Nuvolarin nulikka tuli ja pilasi kaiken.Tervetuloa ikäkriisien maailmaan. Tiedän täsmälleen miltä susta tuntuu - minulla tuon tunteen aiheutti Tarso Marques.
Niin mutta ei se ollut Nuvolari vaan Bernd Schneider. Piti kyllä vielä tarkistaa, että oliko aiemmissa vuosikerroissa (65-68) ketään Early Birdiä.Formulanomi tuolla just avautui, että formulat ei ole ollut entisensä katsella sen jälkeen, kun se Nuvolarin nulikka tuli ja pilasi kaiken.
Ensi kauden alkaessa on ensimmäistä kertaa tilanne, jossa kaikki kisakuskit ovet nuorempia kuin minä.Mitä vittua tässä maailmassa tapahtuu?
Ens vuonna formuloissa ajaa kaks mua nuorempaa tyyppiä (joista siis vanhempi on mua yli vuoden nuorempi)... Unohtamatta tietenkään MotoGP:n tämän vuoden mestaria, joka on n. kuukauden vanhempi. Nyt vasta alkaa tajuta, että mitä se oikeasti tarkoittaa, kun ikä alkaa kakkosella...
Käsittääkseni Nomi on.No eikös se Barrichello kovasti sinne ole tunkemassa. Vai oletko Rubensiakin vanhempi? Ei KUKAAN VOI OLLA!