Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Toistaiseksi viimeinen maanantai. \o/
Eka kuppi on cafe normal, toinen on cafe lakta.Ny mä lähren aamupaskalle, kun sain vihdoin kahvinkin juotua.
Onneksi olkoon! Löysit kätkön.
Lähetämme sinulle Marianne- tai Marianne Mix -makeispussin valitsemaasi pakettiautomaattiin.
Jätä meille nimesi ja puhelinnumerosi.
Toivotamme herkullisia hetkiä!
Onneksi olkoon! Löysit kätkön.
Lähetämme sinulle Marianne- tai Marianne Mix -makeispussin valitsemaasi pakettiautomaattiin.
Jätä meille nimesi ja puhelinnumerosi.
Toivotamme herkullisia hetkiä!
Eka muki hyvin toimii mulla. Ilman joutuu kärvisteleen iltapäivään asti.Eka kuppi on cafe normal, toinen on cafe lakta.
(c) Mosse jr (tänään 16 vuotta)
Tässä kaupungissa on tilaa vain yhdelle sheriffille.Meille tuli työhaastatteluun Pyryfin näköinen jätkä.. Sillä oli tosin viikset..
Ja taas tärppäs
Sä pelaat tota TOSI paljon.5 minsaa väliä ja taas tärppäs
KVGTEW.Kertoisiko joku meille...eli minulle vajaammallekin, että mikä tämä kattegat-homma on?
Jaa-a. Toiseen pätkittyyn merkityksettömiin oli purppi käynyt lisäämässä tagin kattegat3 - elämäni kesä. Ja siitä se sitten homma lähti leviämään aina uuteen merkityksettömään.Kertoisiko joku meille...eli minulle vajaammallekin, että mikä tämä kattegat-homma on?
:ahem:Lisää paskaa housuun, ja sekös naurattaa.
Mikäs ihmeen kisa tuo on?Ja taas tärppäs
En tiedä otettiinko sitä. Toivottavasti ei, koska se luultavasti aiheuttaa sen, että kaikki kauniit naiset irtisanoutuvat ennen pikkujouluja.Tässä kaupungissa on tilaa vain yhdelle sheriffille.
Tokihan otitte töihin oikopäätä? Vai arvelitteko sen vievän pikkujouluissa kaikki naiset?