burb
.
Seuraavaksi mun tarttee perustaa aiheesta polli. Malttakaas!No tää vois toimia ihan hyvänä huomionhakukeinona.
Seuraavaksi mun tarttee perustaa aiheesta polli. Malttakaas!No tää vois toimia ihan hyvänä huomionhakukeinona.
*malttaa kärsimättömänä*Seuraavaksi mun tarttee perustaa aiheesta polli. Malttakaas!
Ylläpito-oisastolle oma ketju ja vittuilet mahdollisimman monelle, heipat ja ei tuu ikävät.Jotenkin ihan plääh ja höh fiilis. Auttaiskohan jos pitäis taas pikku paussin Forumilta? Ehkäpä, ehkäpä.
Olisko tämmönen vaisu ilmoitus liian löysä veto? Pitäisikö lähteä tyylittömästi puolen vuoden banni niskassa ja/tai marttyyrivetäytyä ovet paukkuen?
Jep. Lisäksi vielä vaatimus nickin sekä kaikkien viestien poistosta. Tai muuten.Ylläpito-oisastolle oma ketju ja vittuilet mahdollisimman monelle, heipat ja ei tuu ikävät.
Älä, älä.. Foorumi ei ole mitään ilman sinua. Burbbi on >3 ja silleen.Jotenkin ihan plääh ja höh fiilis. Auttaiskohan jos pitäis taas pikku paussin Forumilta? Ehkäpä, ehkäpä.
Olisko tämmönen vaisu ilmoitus liian löysä veto? Pitäisikö lähteä tyylittömästi puolen vuoden banni niskassa ja/tai marttyyrivetäytyä ovet paukkuen?
Kuulemma avaimet, tai lähtee. Toivottavasti avaimet.Mitä se burbbi taas.
Kävisköhän pullonavaaja?Kuulemma avaimet, tai lähtee. Toivottavasti avaimet.
No sehän riippuu tietysti siitä, että mitä VITTUA meinasit sinä aikana sitten touhuta, häh?Jotenkin ihan plääh ja höh fiilis. Auttaiskohan jos pitäis taas pikku paussin Forumilta? Ehkäpä, ehkäpä.
Hankkia elämä? Kesäleski talveksi?No sehän riippuu tietysti siitä, että mitä VITTUA meinasit sinä aikana sitten touhuta, häh?
AREENALLEKO!?!
Jaahas, poijaat. Perustelen tässä just F1-Asylum -palstaa. Se kaikista uusin koti. Sinne tulee F1-keskustelu ja vapaa keskustelu. Paitsi että en saanut saatana tuota F1-keskustelua näkyviin. Joten sitä ei nyt ainakaan ole tulossa.Kuulemma avaimet, tai lähtee. Toivottavasti avaimet.
Enkä mä nyt edes onnistu kirjottamaan sinne viestejä. Vähän hiljanen mesta.Jaahas, poijaat. Perustelen tässä just F1-Asylum -palstaa. Se kaikista uusin koti. Sinne tulee F1-keskustelu ja vapaa keskustelu. Paitsi että en saanut saatana tuota F1-keskustelua näkyviin. Joten sitä ei nyt ainakaan ole tulossa.
Kyllä EC-Timonthy kohta löytää sinne. Löyshän se Tosikanariallekin.Enkä mä nyt edes onnistu kirjottamaan sinne viestejä. Vähän hiljanen mesta.
http://f1asylum.foorumi.eu/
Ei ketään kotona.
Sehän oli vuoden forumisti!Kyllä EC-Timonthy kohta löytää sinne. Löyshän se Tosikanariallekin.
No ei se ainakaan pysty kirjottamaan mitään kun en mäkään.Kyllä EC-Timonthy kohta löytää sinne. Löyshän se Tosikanariallekin.