Millaisia kierrosaikoja tuli?Kolmas kuppi kahvia naamariin ja sitten pähkäilee jos joko VMKC vapaa harjoitukset eka ja sitten kaupoilla tai toistenpäin.. Eipä sil väliä.
Millaisia kierrosaikoja tuli?Kolmas kuppi kahvia naamariin ja sitten pähkäilee jos joko VMKC vapaa harjoitukset eka ja sitten kaupoilla tai toistenpäin.. Eipä sil väliä.
37 tasan.Millaisia kierrosaikoja tuli?
No onneksi ei ole kuin tuo yksi hiippari täällä vittuilu-forumilla.Intternetissä, yöllä, puutaheinää, kaikkea sitä nykyisin tapahtuukin.
Hei sinne oli ilmestynyt viestejä ja toikkeja!Enkä mä nyt edes onnistu kirjottamaan sinne viestejä. Vähän hiljanen mesta.
http://f1asylum.foorumi.eu/
Ei ketään kotona.
Venaas, teen kannattavuuslaskelman. Ei mee ku hetki.Mitä mieltä olette Nivalasta? Mun pitäs kohta lähteä sinne, kannattaako?
Kyösti Kallion kotikunta. Mutta varo Volvoja, niissä ei ole vilkkuja siellä(kään). Huomaat liikenneympyröissä.Mitä mieltä olette Nivalasta? Mun pitäs kohta lähteä sinne, kannattaako?
Köpihän muuten syntyi Ylivieskassa. Saatoin kossina hieman kivittää hänen syntymäkodin ikkunoita. Motiivi ei ollut poliittinen.Kyösti Kallion kotikunta. Mutta varo Volvoja, niissä ei ole vilkkuja siellä(kään). Huomaat liikenneympyröissä.
Se olisikin kovin erikoinen motiivi kyseisen henkilön kohdalla.Köpihän muuten syntyi Ylivieskassa. Saatoin kossina hieman kivittää hänen syntymäkodin ikkunoita. Motiivi ei ollut poliittinen.
Köpihän muuten syntyi Ylivieskassa. Saatoin kossina hieman kivittää hänen syntymäkodin ikkunoita. Motiivi ei ollut poliittinen.
Ne on nuo yöeläjät vähän sellaisia.Mikäs tää Hartsa on poikiaan? Yön tunteina tulee kirjoittamaan ihan puuta heinää sinne tänne?
No perkele. Mä vetäydyn pois kisasta ->37 tasan.
Itsehän kävin viemässä myyntikilpailun kuukausipalkintoja asiakkaalle ja otin vielä kuvan (tai 8 kpl, josta valitsin parhaan) joka menee heidän ketjunsa sisäiseen jakeluun. Ja muuta Suomea harmittaa savolaisten hyvyys.Itse aiemmin kirjoittamani reilun 70 sivuisen työohjeen kääntäminen englannista suomeksi voi olla sitten puuduttavaa hommaa.
Ja vielä omasta tahdostani teen...
Leikkelitkö Hesen tarjouskupongit valmiiksi näppärään taskukokoon vai annoitko A4-formaatissa?Itsehän kävin viemässä myyntikilpailun kuukausipalkintoja asiakkaalle ja otin vielä kuvan (tai 8 kpl, josta valitsin parhaan) joka menee heidän ketjunsa sisäiseen jakeluun. Ja muuta Suomea harmittaa savolaisten hyvyys.
Kehystettynä!Leikkelitkö Hesen tarjouskupongit valmiiksi näppärään taskukokoon vai annoitko A4-formaatissa?