Olga
.
Odottaisin Tahvo Sorasen tarjousta. Varkaudesta.Katselin vaihtoautoja. Yhden lähes kiinnostavan kikottimen myyjän sukunimi oli Kolari, toisen Retu Kivinen. Kumpikin Kuopiosta. Ostaisitko käytetyn auton tuon nimisiltä?
Odottaisin Tahvo Sorasen tarjousta. Varkaudesta.Katselin vaihtoautoja. Yhden lähes kiinnostavan kikottimen myyjän sukunimi oli Kolari, toisen Retu Kivinen. Kumpikin Kuopiosta. Ostaisitko käytetyn auton tuon nimisiltä?
Mä muotoilisin kysymykseen uudelleen: ostaisitko käytetyn auton savolaiselta?Katselin vaihtoautoja. Yhden lähes kiinnostavan kikottimen myyjän sukunimi oli Kolari, toisen Retu Kivinen. Kumpikin Kuopiosta. Ostaisitko käytetyn auton tuon nimisiltä?
Ykkösautomme on kuopiolaiselta autoliikkeeltä, Rinta-Juopolta. Yrittivät kusettaa muutamalla asialla (mm. oli "lipsahtanut" väärä hinta soppariin). Vasta matkalla huomasin, että kilsoja oli mittarissa muutama tuhat enemmän kuin ilmoituksessa. Ilmoitus oli tietenkin hävinnyt netistä kun ehdin kotiin.Mä muotoilisin kysymykseen uudelleen: ostaisitko käytetyn auton savolaiselta?
Siinä sitä on elämälle tarkoitusta.Tuli tuossa yhtenä päivänä työmaan portista ulostautuessa mieleen, että on tästäkin jo muutama kerta tullut kuljettua. No äsken bussissa takana oleva setä kehaisi juttukumppanilleen jääneensä viime kesänä eläkkeelle. Oli ollut 46 vuotta samassa työpaikassa. Jaaha, no niin ->
Jos kyse on tuosta, niin eihän sitä noiden sivujen mukaan edes ole Kuopiossa? :thumbfh:Ykkösautomme on kuopiolaiselta autoliikkeeltä, Rinta-Juopolta. Yrittivät kusettaa muutamalla asialla (mm. oli "lipsahtanut" väärä hinta soppariin). Vasta matkalla huomasin, että kilsoja oli mittarissa muutama tuhat enemmän kuin ilmoituksessa. Ilmoitus oli tietenkin hävinnyt netistä kun ehdin
Eihän vain ole minun autoni? Jonnekin sinne suunnalle edellinen auto meni. Liike siinäkin oli tosin välissä, mutta... tuli vain mieleen.Ykkösautomme on kuopiolaiselta autoliikkeeltä, Rinta-Juopolta. Yrittivät kusettaa muutamalla asialla (mm. oli "lipsahtanut" väärä hinta soppariin). Vasta matkalla huomasin, että kilsoja oli mittarissa muutama tuhat enemmän kuin ilmoituksessa. Ilmoitus oli tietenkin hävinnyt netistä kun ehdin kotiin.
Kakkosautoni on Kajjaanista yksityishenkilöltä ja kaikki oli ostettaessa niinkuin piti.
Rinta-Jouppeja riittää.Jos kyse on tuosta, niin eihän sitä noiden sivujen mukaan edes ole Kuopiossa? :thumbfh:
Tarkasti nyt.Jos kyse on tuosta, niin eihän sitä noiden sivujen mukaan edes ole Kuopiossa? :thumbfh:
Niitä Rinta-Jouppeja on useampikin autokauppiaana.Heh, rintajouppi.fi ja rinta-jouppi.com antaa ihan erilaiset sivut ja toimipisteet.
http://www.rinta-jouppi.com/ näyttäisi olevan toimipisteiden osalta enämpi ajan tasalla?
Se on niiden sivuhomma.Minä olen aina luullut niiden olevan plastiikkakirurgeja.
Kysy siltä, että olethan ottanut matolääkkeesi!Mietin tässä mitäköhän nättiä osaisi sanoa naiselle joka harrastaa rotukissoja. Että ittekin olet rotukissa. Just! Miinus kuusi päivää mielenkiintoisimpaan deittiin aikoihin. Henkinen omaehtoislatailu alkoi tänään.
Panin valituksen ensin väärään osoitteeseenHeh, rintajouppi.fi ja rinta-jouppi.com antaa ihan erilaiset sivut ja toimipisteet.
http://www.rinta-jouppi.com/ näyttäisi olevan toimipisteiden osalta enämpi ajan tasalla?
"Panen sua ja kattia kanssa!"Mietin tässä mitäköhän nättiä osaisi sanoa naiselle joka harrastaa rotukissoja.
Sillälailla."Panen sua ja kattia kanssa!"