Oho! Hyvää matkaa. :thumbup: Varo hirviä ja peuroja.Huomenta! Ajelemassa olen Rukaa kohti. Kohta Kajaanin korkeudella.
Olgalla olis ollu sumpit valmiina! Eri asia sitten olisko ollu hereillä.Huomenta! Ajelemassa olen Rukaa kohti. Kohta Kajaanin korkeudella.
Nuijaherätys on yhtä tehokas kuin nuijanukutus. Troyn nuijalla ehkäpä tehokkaampikin.:frank:Olgalla olis ollu sumpit valmiina! Eri asia sitten olisko ollu hereillä.
Raivoisaa seksiä luvassa!Ai tmoi ja Andy lähti kahdestaan Rukalle?
Onks tossa vikassa sanassa isohko kirjoitusvirhe?Ai tmoi ja Andy lähti kahdestaan Rukalle?
KOP ja Tosi on.Semmonen enneki tekemäni huomio, että noin hitusen kalliimmat dödöt, kuten vaikkapa Laineen Kalle on melkosen riittoisia, kun vertaa esim. Nivean tai Rexonan tuotteisiin. Vaatii ehkä muovikassillisen Nivean stickejä, että pärjää saman ajan, kuin Calvin Kleinilla.
Kalliimpi tulee niinku halvemmaksi.
Edellistä lausettta lukiessani ja tätä vielä lukematta, meinasin just ehdottaa tätä :frank:tai pitäisikö minun alkaa käyttääkin deodoranttia?
Mulla on nykyinen riittänyt jo varmaan useamman vuoden. Ei montaa kertaa kuukaudessa tule käytettyä.Montakohan vuotta tuollainen paremman väen deodorantti kestäisi, kun omassa käytössä ei montaa Nivean halpista mene vuodessa..