Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VI

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Olen postausmäärälistalla sijalla 23. Silkkaa asiaa joka viesti.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Kostin pissaliisatiimille. Suihkun jälkeen suihkutin itseeni muutaman vuoden vanhaa, mutta yhä toimintakuntoista Axe Dark temptationia. Ja paljon. Suihkutin sitä kaulasta alaspäin likipitäen kaikkialle. Ja paljon.
Haistiin sitten kilpaa siinä pahalle.

Kyllä niitä nyt harmittaa. Oppivatpahan olemaan.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Kostin pissaliisatiimille. Suihkun jälkeen suihkutin itseeni muutaman vuoden vanhaa, mutta yhä toimintakuntoista Axe Dark temptationia. Ja paljon. Suihkutin sitä kaulasta alaspäin likipitäen kaikkialle. Ja paljon.
Haistiin sitten kilpaa siinä pahalle.

Kyllä niitä nyt harmittaa. Oppivatpahan olemaan.
Nojoo toki sekin eikai siinä mut huhhuh
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26850
Kostin pissaliisatiimille. Suihkun jälkeen suihkutin itseeni muutaman vuoden vanhaa, mutta yhä toimintakuntoista Axe Dark temptationia. Ja paljon. Suihkutin sitä kaulasta alaspäin likipitäen kaikkialle. Ja paljon.
Haistiin sitten kilpaa siinä pahalle.

Kyllä niitä nyt harmittaa. Oppivatpahan olemaan.
Oos nyt varovainen siellä. Joudut vielä paneen.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Oos nyt varovainen siellä. Joudut vielä paneen.
Nuoret neidot poistuivat just tuokio sitten. En ole ihan varma, mitä rouva kotiin tullessaan on mieltä tästä mun uudesta "tuoksusta", ja pahoin pelkäänkin ettei tää ainakaan minkäänlaisia haluja hänessä sytytä. Toisaalta, jos sytyttääkin, niin mä olen vähän pettynyt.
 

Hookah

Elämäntapaintiaani
Liittynyt
24.6.2008
Viestit
4447
Täten vaadin, että Suomen tasavalta lakkautetaan ja muodostetaan Suomen ja Turun personaaliunioni. Maamme nimen tulee lyhykäisyydessään olla jatkossa Suomi ja Turku. Englanniksi Finland and Turku (maalyhenne FAT). Esitän personaaliunionin johtoon Ilkka Kanervaa.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Hoohakilla on kyllä pointtia tuossa. Kuten myös mulla tämänkin lauseen loppumisen merkkinä.

Pistetilanne:

Hokaah .
burb .
muut 0
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Vuodatin tähän äsken tunteellista shittiä rivitolkulla mutta pyyhin pois koska plääh.

Menenpä tupakille.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Huomenta!

Kolmas pysähdys tämän yön unikisassa. Parin tunnin stinttejä ja heräys huonoon uneen. Jos vielä yrittäisi kerran. Tsup!
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös