Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VI

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Sue_me

Well-known member
Tosiunkarista ostamani maailman kalleimmat sukat on aika paskat.

Oikeankokoisten sukkien osto olisi tietysti auttanut asiaa, mutta itäeurooppalaisen 43 koko ei ole sama kuin täällä käteislandiassa.

Calvin Klein, maksoi 12e / 2 paria.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Tosiunkarista ostamani maailman kalleimmat sukat on aika paskat.

Oikeankokoisten sukkien osto olisi tietysti auttanut asiaa, mutta itäeurooppalaisen 43 koko ei ole sama kuin täällä käteislandiassa.

Calvin Klein, maksoi 12e / 2 paria.
Ostit sitten vääränkoon piraattisukat.

Hartsa76

Well-known member
Kyllähän tuo uudenlaisen tekniikan kokeileminen ainakin kannatti tässä asiassa. Joku ydinvoimainsinööri tai minua jaksavampi wikipedilöijä voi kertoa, että mikä tuossa oli se uusi hieno juttu, jonka takia sitä alettiin rakentamaan.
Minä kun kehitän täysin uudenlaisen sähköntuotantolaitoksen joka on edullinen, tehokas, kestävä, helposti huollettava ja ympäristöystävällinen ei kukaan enää halua ydinvoimaa ja sähköfirmat ovat tyytyväisiä kun saavat nykyisellä sähkönhinnalla 5-6 kertaisen katteen nykyiseen nähden tuotantokustannusten selvän laskun hinnalla.

Toki kuluttajatkin voisivat hyötyä tällaisesta keksinnöstä jos sähköfirmat pudottaisivat sähkönhinnan puoleen nykyisestä saaden silti nykyistä enemmän katetta.

Tietenkin minä pidän kehittämäni mullistavan sähköntuotantolaitoksen patentin itselläni jolloin minusta tulee sikarikas keksintöni avulla.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.