HÄHHÄÄHHÄÄÄÄ! ÄÄÄHHHÄHÄHÄÄÄHÄÄ! Kuulkaa korpeimme kuiskintaa, kuskaa toistenne housuhin. Minä kusin juuri omiini.Pikkuhiljaa telttailemaan lähdössä.
Ai ramppaan vai? Montakohan lie kuuttia aikaa, kun viimeksi Areenalle katsahtanut.Säkin rumppaat,avaimines noissa ovissa kuin ryssä Elannossa.
Kävinpähän pitkästä aikaa. Ylläpito-oikeudet ainakin oli kadonnut.Ai ramppaan vai? Montakohan lie kuuttia aikaa, kun viimeksi Areenalle katsahtanut.
Katoha vaan. Sama käyny. Harmi!Kävinpähän pitkästä aikaa. Ylläpito-oikeudet ainakin oli kadonnut.
Enpä niitä kyllä mihinkään tarviikaan.
Kuutilla eikun kurskilla on teltta pystyssä.Kurski yllä pitää yksin?
Muistin pitäväni hallussani myöskin avaimia Areenan Fb-sivustolle. Palautin ne. Ja vein "ihan vahingossa" myös kopterin avaimet samalla pyörähdyksellä...Katoha vaan. Sama käyny. Harmi!
Vaikuttaa katkeralta avioerolta-Muistin pitäväni hallussani myöskin avaimia Areenan Fb-sivustolle. Palautin ne. Ja vein "ihan vahingossa" myös kopterin avaimet samalla pyörähdyksellä...
Sellasta sattuu aina välillä.Vaikuttaa katkeralta avioerolta-
Joo. Autokyyti Lohjaan ja muutama huntti kouraan. Kiitos! Pika pika!Kaksi eri sankaria soittanut eilen ja tänään, kun en ole ollut puhelimen ääressä.. Eivät tietenkään ole uudestaan soittaneet tai pistäneet viestiä perään, että mikä hätänä. 90% todennäköisyydellä rahaa tai autokyytiä vailla.
SamaYritin yhelle kaverille soittaa että jos pystyis paria kymppiä lainaks, mut ei se saatana edes vastaa puhelimeen. On siinäki kaveri :nope:
Mä ostin tässä joku viikko sitten. Jokusen leffan olen antennia pitkin kattonut, mutta aika paljon on ollut tietokoneessa kiinni josta lätkää ja futista. Ei tosiaan päätä huimaa toi tarjonta.Olin hieman aikeissa ostaa töllöttimen, kun en sellaista ole muutamiin aikoihin omannut. Oon nyt pari viikkoa tutkaillut tv-ohjelmia "sillä silmällä" ja jopa katsellut joitain televisio-ohjelmia usb-telkun välittämänä, mutta olen alkanut ihmetellä, että mitä pirua mä sillä telkkarilla teen, kun nytkään en tahdo löytää mieleistä katsottavaa. Noh Areenasta aina välillä löytyy, mutta niitä nyt kattoo muillakin laitteilla. Ilmaiset kaupalliset kanavat ei tarjoa mulle oikein mitään.