Oh, yea:Lauletaanpa yhdessä joku negrospirituaali nytten hei!
Tätähän tää ATK on. Itsellä on kanssa nuo image yms. näppylät jumissä IE:n kanssa. Kelitutusta en tiedä.Firefox alkanut taas jumittamaan. Ei toimi kommenttikentän quote- bold-, eikä mikään muu nappulakaan. hst vtt
Sitä mä ihmettelen, että miksi tuo tapahtuu vain forumilla.
Veikkaanpa, että tämäkin ongelma poistuu tuota pikaa, kun Antti päivittää sen uuden version.Tätähän tää ATK on. Itsellä on kanssa nuo image yms. näppylät jumissä IE:n kanssa. Kelitutusta en tiedä.
Mutta kyllähän ATK on aikamoista nykyvään.
Sama ongelma muuten mullakin forumin kanssa, mutta jostain syystä vain himasta käsin vaikak duunissakin firefox käytössä. Jumittaa koko paska hetkeksi, mutta alkaa sen jälkeen taas toimimaan normaalisti. Yleensä toi tapahtuu vain kerran per istunto.Firefox alkanut taas jumittamaan. Ei toimi kommenttikentän quote- bold-, eikä mikään muu nappulakaan. hst vtt
Sitä mä ihmettelen, että miksi tuo tapahtuu vain forumilla.
Mulla ongelma on ilmennyt kolmella eri koneella ja kolmella eri käyttiksellä. XP, 7 ja 8. Mitään palautumista ei tapahdu vaan pakko poistaa kaikki käyttäjäkohtaiset tiedostot AppDatasta ja synkata ff uusiksi. Ihan kiva viikko/kuukausihuolto. Joku paska scripti tuon kai tekee. Tää on ainut palsta jossa tuo tulee.Sama ongelma muuten mullakin forumin kanssa, mutta jostain syystä vain himasta käsin vaikak duunissakin firefox käytössä. Jumittaa koko paska hetkeksi, mutta alkaa sen jälkeen taas toimimaan normaalisti. Yleensä toi tapahtuu vain kerran per istunto.
Ok, siinä tapauksessa lienee kyse muusta ongelmasta. Mulla siis jumittaa hetkeksi (5-10 sekunttia ehkä), minkä jälkeen toimii taas täysin normaalisti. En ole jaksnaut ryhtyä etsimään syytä, voi tietysti olla joku addonkin, joka vittuilee. Mielestäni tuo ongelma sisi esiintyy vain, kun f1-forum on auki, mutta toisalata lähes ainahan se on aukiMulla ongelma on ilmennyt kolmella eri koneella ja kolmella eri käyttiksellä. XP, 7 ja 8. Mitään palautumista ei tapahdu vaan pakko poistaa kaikki käyttäjäkohtaiset tiedostot AppDatasta ja synkata ff uusiksi. Ihan kiva viikko/kuukausihuolto. Joku paska scripti tuon kai tekee. Tää on ainut palsta jossa tuo tulee.
Mä tein tänään aamuistunnolla sudokua.. Yleensä toi tapahtuu vain kerran per istunto.
Säkin rumppaat,avaimines noissa ovissa kuin ryssä Elannossa.Älkää nyt hätäilkö sen VB4:n kanssa, menkää vaikka Areenalle ihailemaan sen hienoutta.