mustakaari
"Se on juurikin näin"
Susi kärisee - käsi surisee.
Susi kärisee - käsi surisee.
Lähtikö Gambiaan tai Jamaikalle?avovaimonsa kanssa ulkomaanreissulle.
Joku paripäiväinen kaupunkiloma Euroopassa, en mene tarkemmin muistamaan.Lähtikö Gambiaan tai Jamaikalle?
KopEhdotan, että nese masinoidaan äänivyöryllä Vuoden Forumistiksi.
Ken se tämä nese on?Ehdotan, että nese masinoidaan äänivyöryllä Vuoden Forumistiksi.
Olisiko mun pitänyt palauttaa se jo?Jaa mutta eihän mulla ole edes käsilaukkua...
Onhan siellä Kärkkäinen.Jaahas vitjamunat ja -sarjat. Lähden Ouluun päin, josta yöksi Ylivieskaan. Tuo kaupunki keskellä ööö autokauppoja ja peltoja. Käjenpesä hiö ai kam.
Ei ole niin pitkää tikkua että koskisin Kärkkäisen, Keskisen tai Kakkosen kaupan oveen.Onhan siellä Kärkkäinen.
Tuttu hotelli työmatkalta.
Eipä kauppojen oviin nykyään juuri tarvitsekaan koskea. Sain kyllä pointin.Ei ole niin pitkää tikkua että koskisin Kärkkäisen, Keskisen tai Kakkosen kaupan oveen.
Taivahan tosi. :aheemi:Eipä kauppojen oviin nykyään juuri tarvitsekaan koskea. Sain kyllä pointin.
Täytyy sanoa, että ihan vitunmoiseen kurimukseen itsensä laittaa jos elää elämänsä noin ehdottomana. Moon nuorempana ollut samanlainen mutta onneksi alkanut pääsemään moisesta. Jos matkallaan pääsee vissyt loppumaan autosta ja vastaan tulee esmeks Keskisen kioski niin ei se voi ketään rikkoa, että periaatteistaan huolimatta hakee sitruunavissyä pullon.Ei ole niin pitkää tikkua että koskisin Kärkkäisen, Keskisen tai Kakkosen kaupan oveen.
Mä hain. Ja katsokaa mua nyt!ei se voi ketään rikkoa, että periaatteistaan huolimatta hakee sitruunavissyä pullon.