Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VI

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Täytyy sanoa, että ihan vitunmoiseen kurimukseen itsensä laittaa jos elää elämänsä noin ehdottomana. Moon nuorempana ollut samanlainen mutta onneksi alkanut pääsemään moisesta. Jos matkallaan pääsee vissyt loppumaan autosta ja vastaan tulee esmeks Keskisen kioski niin ei se voi ketään rikkoa, että periaatteistaan huolimatta hakee sitruunavissyä pullon.
Puhuin työasioissa. Noille en myy mitään.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Hah, kutsuuko joku sitä huviajelua muka urheiluksi? Pelkkää kyydissä istumista, sanon ma!
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Hah, kutsuuko joku sitä jarnaamista muka keskusteluksi? Pelkkää humal'ölinää, sanon ma!
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Itse en myy edes hyvän asiakkaan naapuriin.
Nyt siirryin kuutamoon heti ja kauas.
Jos olisin hyvä asiakkaasi, mitä hyötyisit (tai edustamasi yritys hyötyisi) siitä, että jättäisit kaupat naapurieni kanssa tekemättä?

Mä olisin varsin hämmästynyt (esim. Rautakaupan) asiakas, jos myyjä ilmoittaisi kassalla, että "vie pöljä kamat takaisin hyllyyn, tiedämme, että olet hyvän asiakkaamme naapuri"
 
Viimeksi muokattu:

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Tälle hyvälle asiakkaalle tulee ainutlaatuisuuden tunne, että lälläslää, mullapa on Mossen myymiä anustappeja mutta sulla ei. Että in jöör feis.

Se nostattaa itsetuntoa ja seuraavalla kerralla hän on valmis ostamaan Mosselta lisää ja arvokkaampaa, vaikkapa nännirenkaan ja perseensuristimen.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Oho, nyt taisin rikkoa kapun kopyraitteja. Toivottavasti ei ilmoita työnantajalleen.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Pitäiskö sun Albäärt laittaa se valkoinen kypärä takaisin päähän ja pukea ylle oranssi haalari?
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Entä kannattaiskohan mun lopettaa tämä viesti kysymysmerkkiin?
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös