Sarvesta härkää ja haarukasta burbia.Äsken piti ottaa aterinlaatikosta haarukka mutta otinkin veitsen. Korjasin erheeni toki mutta kyllähän tässä nyt koetellaan miestä.
Varovasti sen nuhan kanssa. Kohta rikot koko Suomen Nokiat.En onnistu päivittämään puhelimeni ohjelmistoa. Huomasin harmistuvani. Ja kun huomasin harmistuneeni tällaisesta mitättömästä asiasta, harmistuin lisää.
Kanan ovet aukesivat rytinällä?Kanan!
Hiekkaa pillussa vai se aika kuukaudesta?Saatana ku lääkäritkin jo vittuilee. :mad_old::frank:
Tuliko miehekäs olo?Mulle oli viime kuussa määrätty vatsatautiin lääkettä, jota käytetään EMÄTINTULEHDUKSEEN!!
Saatana ku lääkäritkin jo vittuilee. :mad_old::frank:
Viimeksi moisessa paikassa heräsin aamuviideltä palohälytykseen. Sinänsä ihan jees, että nukkumaan olin päässyt puoli viisi.Tunnin päästä hotellissa Lahdessa.
Sitä saa mitä tilaa.Viimeksi moisessa paikassa heräsin aamuviideltä palohälytykseen. Sinänsä ihan jees, että nukkumaan olin päässyt puoli viisi.
Siinähän nökittiin ulkona sateessa ja katseltiin paloautojen triumfia.
No eiku emätintulehdus, saatana :mad_old::frank:Hiekkaa pillussa vai se aika kuukaudesta?
NoseNo eiku emätintulehdus, saatana :mad_old::frank:
Sittenhän lääke oli oikea. Mites muna voi? Onko siinäki emätintulehdusta?No eiku emätintulehdus, saatana :mad_old::frank:
En tykkää munavoista ollenkaan. Kusiinä on sitä VOITA!Sittenhän lääke oli oikea. Mites muna voi? Onko siinäki emätintulehdusta?
Edit. eiku kana. Eiku... Onko se muna vatkattu kanavaahdoks?
Solo by Sosis?Tunnin päästä hotellissa Lahdessa.
Pian sinua ottaa niin kovasti päähän, että vedät pääsi täyteen ja aamulla heräät putkasta naiseksi pukeutuneena silmä mustana ja perse hellänä.En onnistu päivittämään puhelimeni ohjelmistoa. Huomasin harmistuvani. Ja kun huomasin harmistuneeni tällaisesta mitättömästä asiasta, harmistuin lisää.
Nimimerkillä Kokemusta on?Pian sinua ottaa niin kovasti päähän, että vedät pääsi täyteen ja aamulla heräät putkasta naiseksi pukeutuneena silmä mustana ja perse hellänä.