kouvotsvoni
Banjottu
Mikä tämä nukin kokahdus on?Scandicissa se tämäkin tapahtui.
Syynä oli kokin nukahdus.
Mikä tämä nukin kokahdus on?Scandicissa se tämäkin tapahtui.
Syynä oli kokin nukahdus.
Ei tainnut tehdä muuta kuin näyttää kieltä voileivän vieressä...?En tiä, mutta perverssillä tavalla kiinnostais kyllä, mitä helvattua se Joni taas oli keksiny. Pumpattavaan dolleroiseenko se sitä leipää oli tunkenut.
Näin kuvan josta tässä ilmeisesti on kysymys. Kieltämättä hieman erikoiselta vaikuttaa otoksen piilottaminen (jos näin on ylläpito tehnyt).Ei tainnut tehdä muuta kuin näyttää kieltä voileivän vieressä...?
Mun mielestä vähän herkästi joku ällööntyy jos sellaista pitää ällönä, mutta eipä mulla riitä auktoriteetti määräämään kuka mistäkin saa ällööntyä. Siispä huutelen sivusta.
Artisti ihan itse piilotti / poisti. Ei ylläpito.Näin kuvan josta tässä ilmeisesti on kysymys. Kieltämättä hieman erikoiselta vaikuttaa otoksen piilottaminen (jos näin on ylläpito tehnyt).
No sittenhän asia on kunnossa. Alpertti tuossa aiemmin vain antoi ymmärtää toisin.Artisti ihan itse piilotti / poisti. Ei ylläpito.
Niinhän tuolla näkyi, notta edited by Joni, ei Moderaattorit.Artisti ihan itse piilotti / poisti. Ei ylläpito.
No niin, että menit sitten paljastamaan tämän, höpösapiens!Ei tainnut tehdä muuta kuin näyttää kieltä voileivän vieressä...?
Mun mielestä vähän herkästi joku ällööntyy jos sellaista pitää ällönä, mutta eipä mulla riitä auktoriteetti määräämään kuka mistäkin saa ällööntyä. Siispä huutelen sivusta.
Toi parta. Monella ihmisellä on parta. Mut ne ei oo kuiteskaan sama ihminen.Minigrippiä pitelevässä hahmossa on jotain sangen tuttua. Mutta en keksi mitä.
No tämähän se olikin!Toi parta. Monella ihmisellä on parta. Mut ne ei oo kuiteskaan sama ihminen.