Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VI

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Veikkaan, että toi eka meni väärin, muista olen varma. Ensimmäisessä on jotain häiritsevän tuttua, mutta toisaalta jokin on ikäänkuin pielessä tai jotain :confused: :doubtful:.
Eka meni väärin, joo. Kaikki muut sitten onkin oikein.
Vois ne laittaa näkyvillekin.
Eli toinen vasemmalta on Tobe Hooper, kolmas Stephen King, ja oikealla Clive Barker.
Eka vasemmalta siis tunnistamatta, ja lienee syystä. Käsittääkseni selvästi vähiten tunnettu henkilö on kyseessä. Kuten muutkin, hän liittyy kauhuelokuviin ja -sarjoihin.

-edit-

Tässä vielä se kuva sotkemattomana, vaikkei se enää mitään vaikutakaan:

 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24273
Sijainti
lappeen Ranta
Olisin muuten varmaan veikannut tota vasemmanpuoleisinta Clive Barkeriksi jos oikealla olisi ollut joku muu heppu. Häiritsevän tutuhkon näköinen on kyllä. Olis nyt ollut vaikka Lucio Fulci niin olis ollu helpompi vaikea tunnistettava.

edit. Se kanssa helpottais varmaan tunnistamista jos ei olis aurinkolaseja tolla ekalla hepulla.
 
Viimeksi muokattu:

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Helpotetaan nyt sen verran, että saapi googlettaa sanoilla (eli ei haeta googlen kuvahaulla tuota kuvaa!), niin saadaan tämä pois hoidettua.

Lisäkysymyksenä kuitenkin esitän, että mikäpä se tuossa kuvassa olevia tyyppejä sitten yhdistää? Ja nimenomaan tuo kyseinen kuva liittyy siihen, mutta se kuva ei ole itsessään vastaus.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24273
Sijainti
lappeen Ranta
Tarkoitettiinko tässä nyt sitä googlen kuvahakua, jossa kuvan linkin pohjalta haetaan samannäköisiä kuvia? Eli saako laittaa sanojen perusteella kuvahaun päälle? Ei vissiin kun lopputuloksena todennäköisesti löytyisi sama kuva :doubtful:.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Mikrotivan pukkas nyh.
Tunnistappas kuvan henkilöt ja kerro meille kaikille, että kekkäs ne siinä:



Helpoiten tunnistettavan kasvot on peitetty lähes huomaamattomasti.

Ai niin, pieni sääntötarkennus: pitää siis tunnistaa itse. Ei fuskata, eikä kurkkia naapurin paperilta.
Toi on se bändi "The Kings".
Toi, jonka naama on peitetty vihreellä on Risti-Kurko.
Oikeanpuolimmainen on Hertta-Kurko (käet veressä).
Vasemmanpuolimmainen on Ruutu-Kurko.
Karvanaama on Jokeri.
Tässä selvitetään just Pata-Kurkon murhaa. (Spoileri: Hertta-Kurko on jo jäänyt verekseltään kiinni :ireliopS)
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Tarkoitettiinko tässä nyt sitä googlen kuvahakua, jossa kuvan linkin pohjalta haetaan samannäköisiä kuvia? Eli saako laittaa sanojen perusteella kuvahaun päälle? Ei vissiin kun lopputuloksena todennäköisesti löytyisi sama kuva :doubtful:.
Juu, siis just tota ei saa käyttää tota missä se hakee niitä samannäköisiä kuvia.
Olen mä tota vähän rajannut, mutta eiköhän se silti sen löydä, jos on löytääkseen.

-edit-

Jaa tää menikin näin helpoks. Olis pitänyt itse ekaks katsoa mitä tuolla löytyy, mutta mennään nyt näillä.
 
Viimeksi muokattu:

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24273
Sijainti
lappeen Ranta
Joo tota noin niin turha lienee sitä nimeä nyt sit postata, Mick Garris, kun sieltähän se kuvan (heti toisena kun noiden kolmen muun nimet googleen listaa) löytymisen jälkeen löytyy se nimikin. Ihan on kyllä uusi tuttavuus tuo mulle. Lieni se tutuhko ulkonäkö just sit sitä, että Clive Barkerista olis heppu mennyt jos oikea Clive ei mukana olisi ollut.

edit. ja sieltä se sitten ponnahti silmille se yhteinen projektikin kun kuvia pläräsi
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Söin jo päivällisen mutta tuli uudestaan nälkä. Pitäisköhän tilata pitsa.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös