Siin on TYYPILLINEN ELÄKELÄINEN kukkaronnyörit tiukasti kiinni kun on LAMA!MITÄÄN EN OSTANUT!
Siin on TYYPILLINEN ELÄKELÄINEN kukkaronnyörit tiukasti kiinni kun on LAMA!MITÄÄN EN OSTANUT!
Oot vuokrahommissa?VMP - töissä, naurettava stressi (tulee jatkumaan "jonkun aikaa") :thumbdown
Oman työnantajan hommia - kyseessä projekti josta olen vastuussa. Pääsyy kiireelle on se, että juuri tällä hetkellä toimistolla on liikaa töitä suhteessa työntekijämäärään. Lisästressiä aiheutuu työtehtävän laadusta (ei kovin paljon kokemusta aiemmin vastaavasta).Oot vuokrahommissa?
No eipä tossa mitään. Joka toinen päivä kun nai kuuden miehen kanssa ja joka toinen päivä seitsemän miehen kanssa, niin homma on hoidettu neljässäkymmenessä vuodessa. Noin olin ainakin laskevinani.
Nonih, pikkumääriä. Kyllähän sitä jotkut parikymmentäkin kikkeliä ottavat vastaan vuorokaudessa ja melkein jokaisena viikonpäivänä.No eipä tossa mitään. Joka toinen päivä kun nai kuuden miehen kanssa ja joka toinen päivä seitsemän miehen kanssa, niin homma on hoidettu neljässäkymmenessä vuodessa. Noin olin ainakin laskevinani.
Ja päivän ensimmäisen jälkeen loput viisi tai kuusi hoituu hyvinkin, no, liukkaasti.Nonih, pikkumääriä. Kyllähän sitä jotkut parikymmentäkin kikkeliä ottavat vastaan vuorokaudessa ja melkein jokaisena viikonpäivänä.
Mikäs siinä, jos seksi maittaa...
Ui, helkkari. Noita meidänkin mutsi 'veti' jollei ampiasta ottanut.Perinteitä kunnioittain sininen enkeli juotu elokuun viimeinen päivä, elikettäs eilen äitimuorin muistolle.
Sittenpä niitä menikin kyllä niin monta että oma muisti pätkäs.
The Panomies Vantaalta vetelee tuplasti ton.Nonih, pikkumääriä. Kyllähän sitä jotkut parikymmentäkin kikkeliä ottavat vastaan vuorokaudessa ja melkein jokaisena viikonpäivänä.
Melkein 2,5 tuntia meni tähän.The Panomies Vantaalta
Aamulehti: Huvilakauden päättäjäisissä sallitaan ilotulitusViikonloppuna täällä päin porukka innostui paukuttelemaan uudenvuoden pommeja.
Joku rakettikauppias yritti viikolla ääsmarketin aulassa myydä pulpetistaan mulle raketteja! Sanoin, että olet ukko useamman kuukauden etuajassa pommeinesi ja kävelin reippaasti ohi.
Virallinen ja sallittu ilotulitusaikahan on määrätty tunnilleen vuodenvaihteen ympärille.
Ihme touhua.
Liekö pommikauppiaalla ollut vanhenevaa tavaraa käsissä ja kävi ne myymässä pois.
Pirkanmaan pelastuslaitos on antanut yleisen luvan ilotulitteiden käyttöön venetsialaisten yhteydessä lauantaina 31. elokuuta kello 18-24. Lupa on voimassa haja-asutusalueilla vesistöjen välittömässä läheisyydessä.
Höpsis. Mannet ne siellä taas karsi sukupuutaan.Viikonloppuna täällä päin porukka innostui paukuttelemaan uudenvuoden pommeja.
Mä luulin et ne käyttää vaan kirvestä ja vuolupuukkoa tohon.Höpsis. Mannet ne siellä taas karsi sukupuutaan.
Hähä. Provo tai "provo" havaittu.Viikonloppuna täällä päin porukka innostui paukuttelemaan uudenvuoden pommeja.
Joku rakettikauppias yritti viikolla ääsmarketin aulassa myydä pulpetistaan mulle raketteja! Sanoin, että olet ukko useamman kuukauden etuajassa pommeinesi ja kävelin reippaasti ohi.
Virallinen ja sallittu ilotulitusaikahan on määrätty tunnilleen vuodenvaihteen ympärille.
Ihme touhua.
Liekö pommikauppiaalla ollut vanhenevaa tavaraa käsissä ja kävi ne myymässä pois.