burb
.
Olet sä kyllä aika huikea marttyyri.Jos mä olisin heittänyt tuollaisen 'vitsin' niin jo olis report bad post-nappia painettu ja mieltä pahoitettu.
Olet sä kyllä aika huikea marttyyri.Jos mä olisin heittänyt tuollaisen 'vitsin' niin jo olis report bad post-nappia painettu ja mieltä pahoitettu.
Jos sanoo faktan, niin ei kai se marttyyriksi tee?:doubtful:Olet sä kyllä aika huikea marttyyri.
Menehän syömään käpyja tai jotain.Jos sanoo faktan, niin ei kai se marttyyriksi tee?:doubtful:
Vaikuttaa vahvasti siltä että nyt on menny porot nokkaaHaistakaa nyt vittu vaikka.
Juu, näyttäis lyövän läpi aika lujaa tällä hetkellä. Tsemppiä!
Linkkaamillasi videoilla esiintyvät kaverit ovat Norjassa erittäin tunnettuja koomikoita.
Tässä yksi satunnainen vanhenpi kappale.
Voisitko vähän selventää, mikä ukko/mitä ukkoja ovat, kun on loistavinta tavaraa, mitä pitkään aikaan olen vallan nähnyt:
http://www.youtube.com/watch?v=PaEnaoydUUo&list=PLfNe3nGQENtP3VCn1t1pybju9ffSPBohU
Ja miksi ei joukahainen ole tätä Fyksfoorumille esitellyt ekasena?
Jos Norja ei lähetä Ylvista Euroviisuihin niin ovat aivan hömelöitä he.Surkea Spinal Tap plagiointi. :thumbdown
Promillea polliisin puhalluksessa?0,3 *puuh*
KotitesterissäPromillea polliisin puhalluksessa?
Kitteeläisellä pontikalla kans.Niin sitä vaan 'panttirahoilla' saa hyvän hönön päälle!
Just puhuttiin faijan kanssa Kiteestä, Puhoksesta ja Kaipalasta (rajan takana Ahokylässä Jaaman piirissä).Kitteeläisellä pontikalla kans.
Puhos on nasta paikka. Pitäisi joskus kunnolla koeajaa Koivikon Kievari.Just puhuttiin faijan kanssa Kiteestä, Puhoksesta ja Kaipalasta (rajan takana Ahokylässä Jaaman piirissä).
Ai tää kuulu tähän ketjuun? *puhaltaa*Tais sitten kuskilla ollut 'mode-koodi' päällä ja uloshengityksessä sen verran alkomahoolia, että ottanutkin siitä sitten tulet.
Oho! Tuli ns. hutikuti.Ai tää kuulu tähän ketjuun? *puhaltaa*