Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VI

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Se on kielletty. Etkö tiennyt? Siinä voi käydä ihan syyttä, kuten Jorma Teräkselle :nope::nope:
Eihän noi varsinaisesti kiellettyjä ole, pyöriihän täällä kaiken maailman Freddyjä ja viis zaikulin kakkosta. Bannien kiertoon niitä ei vain saa käyttää.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Tuli nähtyä Veikkauksen uusi TV-mainos. Olipa kammottavaa.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Olipa hyvä linkki.
Ai sä tykkäsit? Mun mielestä toi oli aika huono. Joskin pientä hymynkaretta aiheutti toi Suomen television, tai oikeastaan YLEn 70-lukulainen tapa, jossa ihan kaikki oli niin perhanan vakavaa, tärkeää ja korostetun asiallista.
Jonkin verran iloa ja riemua toi myös ton toisen häiskän lystikäs tapa käyttää tota Telecasteriaan ikään kuin karttakeppinä.

Ja ruskeat nahkakengäthän ovat aina naurettavia, vuosikymmenestä riippumatta.

Tarkemmin kun ajattelee, niin kyllähän tuo linkki oli ihan hyvä.

Itse vekotin, toi kitarasyntsa (80-luvun termi), on kanssa varsin lystikäs lelu. Vähän niinku nykyään on lapsille sellasia kitaran mallisia muoviesineitä, joista lähtee nappeja painelemalla veikeitä ääniä.
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Ai sä tykkäsit? Mun mielestä toi oli aika huono. Joskin pientä hymynkaretta aiheutti toi Suomen television, tai oikeastaan YLEn 70-lukulainen tapa, jossa ihan kaikki oli niin perhanan vakavaa, tärkeää ja korostetun asiallista.
Jonkin verran iloa ja riemua toi myös ton toisen häiskän lystikäs tapa käyttää tota Telecasteriaan ikään kuin karttakeppinä.

Ja ruskeat nahkakengäthän ovat aina naurettavia, vuosikymmenestä riippumatta.

Tarkemmin kun ajattelee, niin kyllähän tuo linkki oli ihan hyvä.

Itse vekotin, toi kitarasyntsa (80-luvun termi), on kanssa varsin lystikäs lelu. Vähän niinku nykyään on lapsille sellasia kitaran mallisia muoviesineitä, joista lähtee nappeja painelemalla veikeitä ääniä.
Toistan, pidin linkistä.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Toistan, pidin linkistä.
Ts. se koomisuusaspekti, jota tuossa mun mielestäni on, menikin ihan harakoille.
Mä oletin, että me kaikki kimpassa nauretaan itsemme tärviölle, kun katsellaan tuota, mutta ei se sitten mennytkään ihan niin.

Seuraavaks laitan Åke Blomqvistin diskotanssivideon. Johan on kumma jos ei ala tyrät rytkymään nauraessa.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Flunssassa tullunna oltua keskiviikosta alkaen, tulin silloin kotia klo 20 maissa.
En usko että flunssa johtuu kotiin tulemisesta klo 20.

Kah, Uuden kodin henkilökuntaa paikalla!:thumbup:
Johtuu varmaankin siitä, että tuli kotiin "maissa" eli konttaamalla tahi ryömimällä ellei peräti otsanahkaa rypistelemällä. Ja kappas, "flunssa" olikin ihan rehellinen krapula.
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Ts. se koomisuusaspekti, jota tuossa mun mielestäni on, menikin ihan harakoille.
Mä oletin, että me kaikki kimpassa nauretaan itsemme tärviölle, kun katsellaan tuota, mutta ei se sitten mennytkään ihan niin.

Seuraavaks laitan Åke Blomqvistin diskotanssivideon. Johan on kumma jos ei ala tyrät rytkymään nauraessa.
Vau.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Heräsin virkeänä aikaisin ja totesin aamun kelin olevan mainio vaikkapa reippaalle lenkkeilyreissulle. Ehkä kuitenkin sen sijaan vedän kahviöverit ja selaan internetin läpi kunnes on ilta.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös