Törni
Well-known member
Mihin sä niinkun tarkkaan ottaen olet matkalla ja mistä olet lähtenyt?Ei sentään niin huonosti voi mennä, jotta tuonne kentälle joutuisi.
Nyt bissellä Göteborgin Hard Rockissa.:alppu:
Mihin sä niinkun tarkkaan ottaen olet matkalla ja mistä olet lähtenyt?Ei sentään niin huonosti voi mennä, jotta tuonne kentälle joutuisi.
Nyt bissellä Göteborgin Hard Rockissa.:alppu:
Mun erikoisuus on äänettömät pierut, jotka haisee ihan vitun pahalle.Nyt alkaa "karmein röyhtäys tai pärisevin pieraus" -kisa.
Kisa päättyi nyt. Mä voitin.
Siksi yritän ehtiä sun edelle radalla.Mun erikoisuus on äänettömät pierut, jotka haisee ihan vitun pahalle.
*suunnittelee sabotaasia*Siksi yritän ehtiä sun edelle radalla.
Tämän myös haluiaisin itse tietää...Mihin sä niinkun tarkkaan ottaen olet matkalla ja mistä olet lähtenyt?
Ravista käyttämääsi vastaanotinta voimallisesti. Se yleensä auttaa.Yllättävän paljon harmittaa kun Mythbustersin jaksossa jota en ole aiemmin nähnyt menee tekstit epäsynkassa.
Avokämmeniskut sivulta vastaanottimen oikeaan yläkulmaan ovat myös tie menestykseen.Ravista käyttämääsi vastaanotinta voimallisesti. Se yleensä auttaa.
Kunnon känni päälle. Kummasti synkronisoituu tekstit.Avokämmeniskut sivulta vastaanottimen oikeaan yläkulmaan ovat myös tie menestykseen.
Eikö niitä tekstejä voinut laittaa pois päältä?Yllättävän paljon harmittaa kun Mythbustersin jaksossa jota en ole aiemmin nähnyt menee tekstit epäsynkassa.
Voisivat kieltää naku-uintiin tarkoitettujen uimapukujen nettimyynnin.Hieno päivä ollunna....
Nyt ne aikoo selvitellä mahdollisuutta pommien nettikaupan valvontaan. Vielä kun tietäisi, kuka on myynyt ja mitä, kerran esille nostetaan.
Naku-uinninkin seuraavaksi aikovat kieltää....