Ei tarvitse, mä otan kuitenkin banaaninkuoria mukaan seuraavaan kisaan, johon osallistun.*suunnittelee sabotaasia*
Ei tarvitse, mä otan kuitenkin banaaninkuoria mukaan seuraavaan kisaan, johon osallistun.*suunnittelee sabotaasia*
:thumbup: Voinkin sitten keskittyä oman tiimini aseman pönkittämiseen.Ei tarvitse, mä otan kuitenkin banaaninkuoria mukaan seuraavaan kisaan, johon osallistun.
Kyllä. Odotan Superin Jyskäläreissua innokkaammin kuin Räkän ja Ferdyn Ferrari-taistoa.Toivottavasti tämä toikki ei ehdi kadota arkistoon saavutettuaan 5000 postausta ennen H-hetkeä. Kutkuttava vuosi tulossa.
Varo kuitenkin, ettei reissusta jää taas muistoksi Suskalan JysäriKyllä. Odotan Superin Jyskäläreissua innokkaammin kuin Räkän ja Ferdyn Ferrari-taistoa.
Ja jos tuo keino ei tepsi niin sitten otetaan käyttöön astetta avokämmentä järeämpi työkalu käyttöön ja pamautetaan lekalla samaan kohtaan jonka jälkeen käydään ostamassa uusi televisio.Avokämmeniskut sivulta vastaanottimen oikeaan yläkulmaan ovat myös tie menestykseen.
Noon ajanu autolla sisään :eek!::eek!::eek!:Etenin vahingossa Googlen katunäkymässä suoraan kohti talon seinää ja koin yllätyksen:
http://goo.gl/maps/ozgE3
Onneks yksikään jalkakäytävällä kävelleistä aaveista ei jäänyt alleNoon ajanu autolla sisään :eek!::eek!::eek!:
Niin ne tekee Epsanjassa! :ahem:Noon ajanu autolla sisään :eek!::eek!::eek!:
Ja kun vähän zoomailee niin näkee selvästi, että putiikin kassakoneesta on kuittipaperi "loppunut"...Niin ne tekee Epsanjassa! :ahem:
Senkö takia Runarkin on muuttanu sinne? :dunno:Niin ne tekee Epsanjassa! :ahem:
On melkein kuin maalin kuivumista seuraisi. Tuossa on sentään aaltojen loiskeäänet taustalla.Costa Concordia alkoi oieta
Maanantai 16.9.2013 klo 13.05
Italiassa risteilyalus Costa Concordia on alkanut kääntyä hiljalleen pystyasentoon. Loistoristeilijän jättimäinen nosto-operaatio alkoi maanantaina aamupäivällä.
"Suurin ja monimutkaisin yritys" - Näin Costa Concordia yritetään pelastaa
Costa Concordian nosto alkoi - seuraa livenä
Paikalla olevan AFP:n toimittajan mukaan kyljellään oleva hylky oikeni arviolta metrin verran nosto-operaation alettua.
Laivan nostaminen pystyyn saattaa kestää jopa 12 tuntia.
Loistoristeilijä ajoi karille ja kaatui viime vuoden tammikuussa Giglion saaren edustalla. Turmassa kuoli 32 ihmistä.
STT-AFP