No ihan ok!Huomenna näitä aikoja meikäläinen kellua lainehtii Tallinkin paatilla kohti ääretöntä ja sen yli.
Pari päivää armotonta bailu meininkiä Tallinnassa ja ihan pienellä mäihällä sunnuntaina seilaan vielä kotimaan kamaralle takaisin.
No ihan ok!Huomenna näitä aikoja meikäläinen kellua lainehtii Tallinkin paatilla kohti ääretöntä ja sen yli.
Pari päivää armotonta bailu meininkiä Tallinnassa ja ihan pienellä mäihällä sunnuntaina seilaan vielä kotimaan kamaralle takaisin.
Sama hinta Suomessa.Fiskars ja Sini ovat täällä tuotteina erittäin arvostettuja ja älyttömän kaliita. :thumbup:Tuosta voipi itsekukn katsoa paljonko tulee hintaa lisää kun Suomesta rahdataan Torreviejaan taravaa:
Se sellainen itse, joka toista kuttuu limatulpaksi. Nii että..nii...Limatulppa. Enpäs ennen tiennyt sellaista olevankaan. Nyt tiedän.
Jos se oli renessanssinero?Jos mulle ois joskus etukäteen kerrottu että mut tulee keskellä yötä herättämään isotissinen todella kaunis blondi että tuu mun kanssa kylpyyn ja kehoittaisin naaraksen suksimaan sukupuolielimeen saadakseni unta, olisin sanonut että ei varmasti tule tapahtumaan.
No niin nyt silti tapahtui.
Kenen kakkonen tää on?Stadin stalkkeri.
Nuo kuvan aikana vallinneet valo-olosuhteet ovat kieltämättä sulle edulliset :frank:Sähköt meni joten nyt kaikki yön tarpeet taskulampun tai puhelimen avulla
Sanoisin IWEksi.Kenen kakkonen tää on?
Jos mulle ois joskus etukäteen kerrottu että mut tulee keskellä yötä herättämään isotissinen todella kaunis blondi että tuu mun kanssa kylpyyn ja kehoittaisin naaraksen suksimaan sukupuolielimeen saadakseni unta, olisin sanonut että ei varmasti tule tapahtumaan.
No niin nyt silti tapahtui.
Lähti unet silmistä kun mietit, että mitä sä ihan oikeesti sanoit sille isotissiselle blondille??On vissiinkin unenlaatu ihan tapissaan kun heräsin 20min unten jälkeen pölmästelemään ja eipähän enää väsytä yhtään. Ei kyllä oikein uskaltaisikaan nukkua.