Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Huomenna näitä aikoja meikäläinen kellua lainehtii Tallinkin paatilla kohti ääretöntä ja sen yli.

Pari päivää armotonta bailu meininkiä Tallinnassa ja ihan pienellä mäihällä sunnuntaina seilaan vielä kotimaan kamaralle takaisin.
No ihan ok!

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Fiskars ja Sini ovat täällä tuotteina erittäin arvostettuja ja älyttömän kaliita. :thumbup:Tuosta voipi itsekukn katsoa paljonko tulee hintaa lisää kun Suomesta rahdataan Torreviejaan taravaa:

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Fiskars ja Sini ovat täällä tuotteina erittäin arvostettuja ja älyttömän kaliita. :thumbup:Tuosta voipi itsekukn katsoa paljonko tulee hintaa lisää kun Suomesta rahdataan Torreviejaan taravaa:
Sama hinta Suomessa.
Toi silikonireunainen kauha ja paistinlasta on ensimmäiset huonot Fiskarssin tuotteet joihin olen kuunaan törmänny.
Silikonireunus rupeaa käytön myötä irtoamaan ja irvistelemään jonka vuoksi sen reunan alle muodostuu inhasti taskuja, joihin pääsee muhimaan ruokamujua ja pöpöpesäkkeitä.
En suosittele.

burb

.
Limatulppa. Enpäs ennen tiennyt sellaista olevankaan. Nyt tiedän.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Jos mulle ois joskus etukäteen kerrottu että mut tulee keskellä yötä herättämään isotissinen todella kaunis blondi että tuu mun kanssa kylpyyn ja kehoittaisin naaraksen suksimaan sukupuolielimeen saadakseni unta, olisin sanonut että ei varmasti tule tapahtumaan.

No niin nyt silti tapahtui.

Joni

Well-known member
Sähköt meni joten nyt kaikki yön tarpeet taskulampun tai puhelimen avulla

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
On vissiinkin unenlaatu ihan tapissaan kun heräsin 20min unten jälkeen pölmästelemään ja eipähän enää väsytä yhtään. Ei kyllä oikein uskaltaisikaan nukkua.

DSQ

Elossa
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Jaa. Missähän vaiheessa tänne saatiin kulleja.

Taisin arvuutella tätä jo aiemmin. Dementiakin iskenyt jo.

Missähän vaiheessa tänne saatiin kulleja.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Jos mulle ois joskus etukäteen kerrottu että mut tulee keskellä yötä herättämään isotissinen todella kaunis blondi että tuu mun kanssa kylpyyn ja kehoittaisin naaraksen suksimaan sukupuolielimeen saadakseni unta, olisin sanonut että ei varmasti tule tapahtumaan.

Jos se oli renessanssinero?

tmoi

No niin
Sijainti
turkus

On vissiinkin unenlaatu ihan tapissaan kun heräsin 20min unten jälkeen pölmästelemään ja eipähän enää väsytä yhtään. Ei kyllä oikein uskaltaisikaan nukkua.
Lähti unet silmistä kun mietit, että mitä sä ihan oikeesti sanoit sille isotissiselle blondille??

Status
Ei avoinna uusille viesteille.