Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

markoj

Custom User
Piimäpurkit, joissa on semmonen korkkisysteemi eivät sovellu saumattomasti suoraan purkin suusta nauttimiseen korkin kautta. Pakkauksen harjapelti ottaa nenänaluseen kiinni. Huomio pätenee myös muihin juomalaatuihin.

markoj

Custom User
Noin sitä tehdään tuotekehitystä ottamatta huomioon yksinäisten purkinsuusta juovien junttien talouksia.

markoj

Custom User
You're a women I'm a man. This is more than just a game.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Piimäpurkit, joissa on semmonen korkkisysteemi eivät sovellu saumattomasti suoraan purkin suusta nauttimiseen korkin kautta. Pakkauksen harjapelti ottaa nenänaluseen kiinni. Huomio pätenee myös muihin juomalaatuihin.
Ovat muuten myös maitopurkkeina (mitä ainakin näytti Valion purkit olevan Kajaanissa päin) ihan syvältä. Lomareissulla kun oltiin, niin muksut (ja muutkin) availi purkkeja miten sattu. Eihän niistä kukaan huomannu/tajunnu, että mikä purekista on avattu, koska kaikissa korkit siististi. Kohta oli kolmeakin purkkia puolillaan ja kauppaan kun lähti, niin piti jokainen purkki tarkistaa erikseen, että onko se täysi vai vajaa, että paljonko tuodaan.

Ja valuta siitä nyt huudeltu tölkki (kuten kierrätykseen laitettaville pitäisi ihan niiden omien ohjeiden mukaan tehdä) kuivaksi ja tunge toiseen purkkiin siististi sisään. :mad_old:

..kele. Ai Van Persiestä :mad:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Hähää, lähetin ton videon italialaisille kolelegoille. Tuleekohan kenkää :frank:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Harmi kun sitä purkkia on pidettävä juuri tuossa asennossa, eikä esimerkiksi sivuttain, jolloin harja ohittaisi nenän.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Suomalainen mies on rohkea, kun se on ottanut vähän alkomahoolia.

Eilen olin menossa hissillä hotellin kuntosalille, kun hissiin tuli 3 miehen seurue, joka tuoksui prenkulle. Päälläni oli joku Joroisten kisapaita, niin sen huomatessaan vanhin heistä (ab. 60 vuotias) loihe lausumaan: HEI, MEILLÄ ON TÄÄLLÄ SUOMALAINEN TERÄSMIES. MÄ LUULIN ETTÄ NIITÄ ON VAIN AMERIIKOISSA. HAHAHAAHAAA... SUOMALAINEN TERÄSMIES. ON SE VAAN HYVÄ ETTÄ MEILLÄKIN ON TÄÄLLÄ SELLAINEN.

markoj

Custom User

Eilen olin menossa hissillä hotellin kuntosalille, kun hissiin tuli 3 miehen seurue, joka tuoksui prenkulle. Päälläni oli joku Joroisten kisapaita, niin sen huomatessaan vanhin heistä (ab. 60 vuotias) loihe lausumaan: HEI, MEILLÄ ON TÄÄLLÄ SUOMALAINEN TERÄSMIES. MÄ LUULIN ETTÄ NIITÄ ON VAIN AMERIIKOISSA. HAHAHAAHAAA... SUOMALAINEN TERÄSMIES. ON SE VAAN HYVÄ ETTÄ MEILLÄKIN ON TÄÄLLÄ SELLAINEN.
Oisit sanonu, että oot puoliksi ryssä.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough

Voi sua pöljää. No ei se sitä paidan kuvaa tarkottanu vaan se huomas, että sulla oli paidan helma takaa vähän "ruosteessa" :eek:

Vittuilivat sulle :frank:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.