PuoliPöhkö
Well-known member
Epäsopu sijaa antaa.eikä kaupunkin ainoassa sopuhintaisessa majapaikassa ole enää sijaa. Hiphei.
Vaasan virallinen majatalo.
Epäsopu sijaa antaa.eikä kaupunkin ainoassa sopuhintaisessa majapaikassa ole enää sijaa. Hiphei.
Kerrotko yhteydestäsi Jjusbaniin, jos se sattuu olemaan tiistai?Kerron yhteydestäni ylläolevaan rakennukseen 9.2.7098. Jos se on torstai.
Pahvilaatikko olisi myös sopiva majoituspaikka.Sillan alla, lehtiroskis, rappukäytävä.
Löytyyhän noita..
Pää räjähti jo.Maailma räjähtää.
Piti kooklettaa, totesin laskettelukeskukseksi. Muistahan lasketella sitten rajojen sisäpuolella ettei käy "schumit". Sallitulla alueellahan ei voi kaatua.Kohta kohti Häkärinnettä.
Putka lienee maksuton.Iski yhtäkkiä armoton vitutus, kun tajusin hommanneeni 20+50€ edestä tapahtumalippuja parin viikon päästä Vaasaan, mutta mitään kämppää ei tietenkään ole eikä kaupunkin ainoassa sopuhintaisessa majapaikassa ole enää sijaa. Hiphei.
Iski yhtäkkiä armoton vitutus, kun tajusin hommanneeni 20+50€ edestä tapahtumalippuja parin viikon päästä Vaasaan, mutta mitään kämppää ei tietenkään ole eikä kaupunkin ainoassa sopuhintaisessa majapaikassa ole enää sijaa. Hiphei.
Kloonaa ittes.Mun pitäs olla tänään kahessa eri paikassa yhtä aikaa. En taida mennä kumpaankaan.
Toi vaihtoehto vois kyllä olla ihan jees! :thumbup:
Kannattais varmaan kuitenkin ensin tarkistaa Vaasan lumitilanne.Toi vaihtoehto vois kyllä olla ihan jees! :thumbup:
Kannattais varmaan kuitenkin ensin tarkistaa Vaasan lumitilanne.
Jompikumpi meistä ei nyt tiedä, missä Vaasa sijaitsee ja mä olen aika varma, että se en ole minä :frank:
Vaikuttaa riittävän hyvältä.
Jospa Renngeistin tarkoituksena on rakentaa erittäin pieni iglu, sellainen alle sentin korkuinen.Jompikumpi meistä ei nyt tiedä, missä Vaasa sijaitsee ja mä olen aika varma, että se en ole minä :frank: