Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VIII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Makkonen

Guest
Se olisi tänään lähtö mökille Somerolle. Tarviikohan siellä muuta kuin kalijaa ja makkaraa? :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Se hyvä tässä talvisessa kesässä, että hyttyimiä on aika vähän.
Ei niitä täälläkään mun mielestä kovin paljoa ole ainakaan vielä näkynyt. Varmuuden vuoksi menen kuitenkin tänään ostamaan tämmöisen:

Näkee sitten toimiiko tuo, kaveri väittää, että on vallan mainio, mutta olen kyllä lukenut päinvastaisiakin mielipiteitä. No eipä tuo nyt onneksi niin järin kallis ole, etteikö uskaltais riskeerata.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Ei niitä täälläkään mun mielestä kovin paljoa ole ainakaan vielä näkynyt. Varmuuden vuoksi menen kuitenkin tänään ostamaan tämmöisen:

Näkee sitten toimiiko tuo, kaveri väittää, että on vallan mainio, mutta olen kyllä lukenut päinvastaisiakin mielipiteitä. No eipä tuo nyt onneksi niin järin kallis ole, etteikö uskaltais riskeerata.
Jospa se toimii yhtä hyvin kuin minun muutama kesä sitten ostama sisäilman viilennin. Sen jälkeen ei ole juurikaan helteitä ollut koko maakunnassa. Siksipä se on vieläkin 'korkkaamatta' varastossa. :eek:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Jospa se toimii yhtä hyvin kuin minun muutama kesä sitten ostama sisäilman viilennin. Sen jälkeen ei ole juurikaan helteitä ollut koko maakunnassa. Siksipä se on vieläkin 'korkkaamatta' varastossa. :eek:
Puolipöhköltä saisi kuulemma halvalla toisenkin.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Itseasiassa vannoin viime kesänä (yli 40 asteen helteet) hankkivani täksi vuodeksi ilmastointilaitteen kämppään. Niin vai jäi hankkimatta ja tuskin sitä täksi vuodeksi enää kannattaa ryhtyä suunnittelemaankaan.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
...niin ja toisaalta, pääasia kai, että on sisäilma viilempää eli kyllähän tuo hankinta selkeästi auttoi ja vielä sähköäkin säästynyt :eek:

FO110K

Banned
Joskus sitä pohtii vallan, että miksi sitä jotain.

Toverini oli joutunut muuan häissä samaan pöytään meikäläisen exän kanssa. Puhe oli pysynyt visusti meikäläisessä exän toimesta. Jossain välissä keskustelua oli keksinyt, että meikä on masentunut ja aion tappaa itseni. Oli korostanut pointtiansa pyrkimällä kuristamaan toverin kravaattiinsa.

Ihan kertakaikkisen huikeeta.
Aika kivaa etädiagnosointia hän harrastaa, kai oli kertonut mistä syystä näin epäilee?

Trullinkaasu

Well-known member
Tiedotus:

Teen huomenna toikin, jossa kysyn erästä mielenkiintoista asiaa.

Elämme siis jännittäviä aikoja...

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jäi gluteeniton leipä kassalle. Ja Eikun hakemaan. 21 km per ajosiivu.

Harmittaa kuin Suomen "kesäkeli".

jjv

Arschloch
Kun nyt kotio pääsin niin voiskin olla loppuviikon sisällä. No Siwassa täytyy jossain välissä käväistä.

Tais vieläpä käydä niin, että bussikuski maksoi mulle kotimatkasta pari euroa. Mielestäni menin kympin seteli kädessä kohti bussia, aika unessa minäkin, kun istuin paikalleni ja laitoin kolikoita lompakkooni huomasin, että mullahan on edelleen kympin seteli kädessä. Melko varmasti en kakskymppisellä maksanut. Oli uusi kuski, kyllä täytyy ajatuksissaan olla, jos antaa vaihtorahaksi saman setelin jonka hänelle annoin eikä vieressä seurannut työhönopastajakuskikaan huomannut. Jos noin hyvin onnistuu kahta kuskia uunottamaan, niin olen kymppini ansainnut.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Olin perustamassa ketjua "Osta täältä, saat halvemmalla tuolta"...mutta emmää. Voisi sen sijaan jotain turhaa ja sekavaa pollia pykätä.

burb

.
Alan heti huomenna vähän selvittelemään että miten voin kouluttautua brassitähdeksi.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.