Makkonen
Guest
Se olisi tänään lähtö mökille Somerolle. Tarviikohan siellä muuta kuin kalijaa ja makkaraa?
Säätietojen perusteella kannattais ehkä harkita lämpöhaalareita ja pipoa :thumbfh:Tarviikohan siellä muuta kuin kalijaa ja makkaraa?
Muisitinpanovälineitä tietenkään unohtamatta.Totta. Ja varmaankin räpylät ja ämpäri.
Ei niitä täälläkään mun mielestä kovin paljoa ole ainakaan vielä näkynyt. Varmuuden vuoksi menen kuitenkin tänään ostamaan tämmöisen:Se hyvä tässä talvisessa kesässä, että hyttyimiä on aika vähän.
Jospa se toimii yhtä hyvin kuin minun muutama kesä sitten ostama sisäilman viilennin. Sen jälkeen ei ole juurikaan helteitä ollut koko maakunnassa. Siksipä se on vieläkin 'korkkaamatta' varastossa.Ei niitä täälläkään mun mielestä kovin paljoa ole ainakaan vielä näkynyt. Varmuuden vuoksi menen kuitenkin tänään ostamaan tämmöisen:
Näkee sitten toimiiko tuo, kaveri väittää, että on vallan mainio, mutta olen kyllä lukenut päinvastaisiakin mielipiteitä. No eipä tuo nyt onneksi niin järin kallis ole, etteikö uskaltais riskeerata.
Puolipöhköltä saisi kuulemma halvalla toisenkin.Jospa se toimii yhtä hyvin kuin minun muutama kesä sitten ostama sisäilman viilennin. Sen jälkeen ei ole juurikaan helteitä ollut koko maakunnassa. Siksipä se on vieläkin 'korkkaamatta' varastossa.
Itseasiassa vannoin viime kesänä (yli 40 asteen helteet) hankkivani täksi vuodeksi ilmastointilaitteen kämppään. Niin vai jäi hankkimatta ja tuskin sitä täksi vuodeksi enää kannattaa ryhtyä suunnittelemaankaan.Jospa se toimii yhtä hyvin kuin minun muutama kesä sitten ostama sisäilman viilennin. Sen jälkeen ei ole juurikaan helteitä ollut koko maakunnassa. Siksipä se on vieläkin 'korkkaamatta' varastossa.
...niin ja toisaalta, pääasia kai, että on sisäilma viilempää eli kyllähän tuo hankinta selkeästi auttoi ja vielä sähköäkin säästynytJospa se toimii yhtä hyvin kuin minun muutama kesä sitten ostama sisäilman viilennin. Sen jälkeen ei ole juurikaan helteitä ollut koko maakunnassa. Siksipä se on vieläkin 'korkkaamatta' varastossa.
Aika kivaa etädiagnosointia hän harrastaa, kai oli kertonut mistä syystä näin epäilee?Joskus sitä pohtii vallan, että miksi sitä jotain.
Toverini oli joutunut muuan häissä samaan pöytään meikäläisen exän kanssa. Puhe oli pysynyt visusti meikäläisessä exän toimesta. Jossain välissä keskustelua oli keksinyt, että meikä on masentunut ja aion tappaa itseni. Oli korostanut pointtiansa pyrkimällä kuristamaan toverin kravaattiinsa.
Ihan kertakaikkisen huikeeta.
Onko lähellä Hovimäen campingia?Se olisi tänään lähtö mökille Somerolle.