Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VIII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

markoj

Custom User
Heti kun ilmat lämpeni niin paarmat syö ihmisten päät ja hyttyset loput.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Puolueissa on eroja. Kun keskustapuolue ja ruotsalainen kansanpuolue järjestävät kesäpippalot, niin siinä on kepurastit ja rapukestit vastakkain.

burb

.
Mun sähköhammasharja tikittää kuin aikapommi. Ei mitenkään silleen rauhallisen uhkaavasti vaan hermostuneen aggressiivisesti. trrrrrrrrrrrrrr

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Mun sähköhammasharja tikittää kuin aikapommi. Ei mitenkään silleen rauhallisen uhkaavasti vaan hermostuneen aggressiivisesti. trrrrrrrrrrrrrr
Se pitää Hollywoodin lainalaisuuksien mukaan purkaa siten, että aikaa jää jäljelle n. 0,7 sekuntia kunnes kosahtaa.

jjv

Arschloch
Kympin uutisten loppukevennyksenä olleen My little pony -fanitapaamisjutun jälkeen tuli aavistuksen Mitä helvettiä mä just katoin -fiilis. Ois ollu Jonillekin ihan must-paikka.

Sue_me

Well-known member
Oliko fanitapaaminen invavessassa CIM:ien kera?

jjv

Arschloch
Oliko fanitapaaminen invavessassa CIM:ien kera?

Mahdollisesti. On siinä jotain rujoa kauneutta, kun isoluinen raavas äijä parrassaan kertoo pukeutuneensa gaala-asuiseksi ujoksi pikku poniksi. Tai no ei ole.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Näin ekan kerran tänään elävältä internetin version hipsteristä/ponihomosta. Fedora ja kaulaparta.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Veti taannoin vähän sanattomaks kun yks 30v+ dippainssi kerto harrastavansa ponittamista.

Oli kuulemma neitsyt. Ei ollu osunu se oikia kohdalle.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.