Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VIII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

markoj

Custom User
Balttis on kuulemma alkanu vanhoilla päivillä ajaan F3:fkolomosia.

burb

.
Kuulkaas Albert! Mulla on sulle pikkuinen salaisuus, alaston mies on mulle asia uus.

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Aloitin tuossa toukokuun puolivälissä lenkkeilemään pitkästä aikaa ja siitä tulee kyllä hyvä fiilis, kun huomaa kehittyneensä. :ahem: Tässä välissä on ollut muutaman viikon taukokin polvivaivojen ja matkustelun takia, mutta silti ero on selvä toukokuussa juostuihin aikoihin verrattuna! :eek!:

burb

.
Herra Alppu. Tiedä se, että jonakin aamuna ennen sarastusta huomaat että musta aurinko nousee.

Joni

Well-known member
Aloitin tuossa toukokuun puolivälissä lenkkeilemään pitkästä aikaa ja siitä tulee kyllä hyvä fiilis, kun huomaa kehittyneensä. :ahem: Tässä välissä on ollut muutaman viikon taukokin polvivaivojen ja matkustelun takia, mutta silti ero on selvä toukokuussa juostuihin aikoihin verrattuna! :eek!:
Kerros vähä aikoja ja matkojen pituuksia. :cool:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
20km/h vauhdilla jos pystyy leiskauttamaan 10km lenkin muutaman viikon treenillä niin nyt aivan saatanan äkkiä jonkin yleisurheiluseuran kautta hakemaan kisapaikkaa seuraaviin olympialaisiin. Varma mitsku tulossa.

Sue_me

Well-known member
Piti hakea kämppiä Jämsästä niin haku kulkeutui pikkuhiljaa Tampereelle. Miksiköhän..

burb

.
Lausuin äsken ääneen niin suuren sanan että suu halkesi. Tosijuttu.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Noin 2-3 kertaa viikossa ja 10km lenkkejä(juosten) keskimäärin 20km/h vauhilla. Oon kokeillut uintiakin ja 1000m uintiin menee noin 15min.
Nyt ei tarvitse kuin opetella ajamaan polkupyörällä ja voit lähteä Jakkeuksen kaveriksi kisaan.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.