Kerros vähä aikoja ja matkojen pituuksia.Aloitin tuossa toukokuun puolivälissä lenkkeilemään pitkästä aikaa ja siitä tulee kyllä hyvä fiilis, kun huomaa kehittyneensä. :ahem: Tässä välissä on ollut muutaman viikon taukokin polvivaivojen ja matkustelun takia, mutta silti ero on selvä toukokuussa juostuihin aikoihin verrattuna! :eek!:
Vartin yli neljä. Puol kuus. Kolme metriä. Kuus kilometriä.Kerros vähä aikoja ja matkojen pituuksia.![]()
21:23, 21:24Kerros vähä aikoja ja matkojen pituuksia.![]()
Toi kertominen kyllä pääsi unohtumaan molemmilta.Samixii!
Noin 2-3 kertaa viikossa ja 10km lenkkejä(juosten) keskimäärin 20km/h vauhilla. Oon kokeillut uintiakin ja 1000m uintiin menee noin 15min.Kerros vähä aikoja ja matkojen pituuksia.![]()
Jätkä vetää juoksua lailla Jonin.Noin 2-3 kertaa viikossa ja 10km lenkkejä(juosten) keskimäärin 20km/h vauhilla. Oon kokeillut uintiakin ja 1000m uintiin menee noin 15min.
Nyt ei tarvitse kuin opetella ajamaan polkupyörällä ja voit lähteä Jakkeuksen kaveriksi kisaan.Noin 2-3 kertaa viikossa ja 10km lenkkejä(juosten) keskimäärin 20km/h vauhilla. Oon kokeillut uintiakin ja 1000m uintiin menee noin 15min.
Ei suuret sanat suuta halkaise, mutta tässä taitaa nyt olla poikkeus, joka koettelee sääntöä.Lausuin äsken ääneen niin suuren sanan että suu halkesi. Tosijuttu.