Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VIII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

burb

.
Itse olisin jättänyt hahmon Moderaattorit pois iggemahdollistettujen listalta. Mut ihan sama. Ei vaikuttane elämääni millään tavalla. Tai no onhan tää multa pois ja olen järkyttynyt.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Itse olisin jättänyt hahmon Moderaattorit pois iggemahdollistettujen listalta. Mut ihan sama. Ei vaikuttane elämääni millään tavalla. Tai no onhan tää multa pois ja olen järkyttynyt.
Poishan se on meiltä kaikilta. Odotan ensimmäistä jäähystä kitinää, kun ei ole nähnyt moderaadon kehoituksia kirjoitustyylin muuttamisesta.

burb

.
Naputtelin kielen ja kitalaen avulla musiikkiesityksen joka alkoi rauhallisesti Pähkinänsärkijällä, jatkui mahtipontisesti Te Deumilla, jumiutui hetkeksi improvisoituun osuuteen jossa huulet sooloilivat täysin holtittomasti, ja päättyi Popcorniin. Tähän Grande Finaleen osallistuivat kieli, kitalaki, huulet, posket, rystyset, rintalasta, kynnet sekä kahvikuppi.
Lopuksi kuuntelin tämän.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Lossilla jätskillä ja kahvilla. Vois heittää imurit vittuun ja ruveta kahvilan pitäjiksi. Pahvikahvi + Juhlatuutti 5,90€. Hymyn kera riistetty taas duunaria. :eek:

burb

.
Kaikki kahvia ja jötäläätöä myyvät ovat miljonäärejä ja riistäjäporvareita.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kyllä Mossekin voi saada hygieniapassin, kun minäkin saanut sen ja ikärajapassin ja vastuulllisuuspassin. Lupapassien luvattu maa, kun saisin myydä viinaa Alkossa, keppanaa kaupassa, mutten kepua baarissa, koska anniskelupassi uupuu.

burb

.
Tajusin juuri ettei minusta ole olemassa ainoatakaan bikinikuvaa. :(

Status
Ei avoinna uusille viesteille.