Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VIII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Vein tänään Lenovon huoltoon. Arviolta 10-15 päivää menee. Vähintään.
Olisi voinut vaihtaa suorilta uuteen jos olisi ollut myyntipakkaus tallessa.
Kuulemma ihan normaali lopputulema että windowsin päivitys alkaa riitelemään näytönohjaimen ajureiden kanssa ja sen koomin kumpikaan ei enää toimi.

Ihan ns. Hyvä meininki!

burb

.
Tsemppiä sekä Olgalle että Pyryfille. Olette ajatuksissamme.

FO110K

Banned
Kiitoksia kannustuksista omaishoitajuuden suhteen. :ahem: Kyllä siinä tuntee itsensä aika avuttomaksi, kun huomaa sairauden tekevän tuhojaan ja uusimpien asioiden häviävän muistista. Tänäänkin minulta on kysytty kymmeniä kertoja uudelleen samoja kysymyksiä ja niihin pitäisi aina jaksaa vastata kuin asia olisi ensimmäistä kertaa esillä. Samat kertomukset entisistä ajoista toistuvat ja niistä henkilöistä keskustellaan 'innokkaasti', vaikka minulla ei ole aavistustakaan ketä he ovat. Olen vain oppinut 'tuntemaan' heidät juttujen kertautumisen myötä.
Kuulostaa kovin tutulta .... tsemppiä kovasti.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Voitin Alpun Talousvisan ja hän nimitti minut guloustaroksi.

Åj, olen onneni kukkelilla.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Olettekos koskaan ajatelleet, millaista on olla muistisairaan vanhuksen omaishoitajana?
Itsellä on menossa yli viikon mittainen sijaisuusputki ja on se raskasta.
En ole ollut virallisena omaishoitajana, mutta mutsi toimi edesmenneen miehensä omaishoitajana. Varsin tuttuja ja läheltä katsottuja juttuja.

Faijalla on nyt myös hyvin suuria muistiongelmia. Milloin on lompakko hukassa ja milloin mitäkin. Kun käytiin hankkimassa uusi id-kortti poliisilaitoksella, niin siinä kysytään kaikenlaista.
Hyvin moneen vastaus oli sangen epämääräisiä Esim. kun kysyttiin montako lasta? Faijan vastaus oli: yksi elävä. (ja meitä on siis kaksi ja molemmat ihan hengissä) Varsin pirullista on, että
ei kelpaa esim. se, että kodinhoidon tuki kävisi kerran viikossa varmistamassa lääkkeiden annostelut jne. Nämä muistisairaat ovat varsin itsepäisiä tapauksia...ainakin molemmat lähipiirissä olleet. Mitään virallista diagnoosia esim. Altzheimerista ei ole vielä...mutta saattaa olla tulossa. (Faijan muistivaikeudet liittyvät aivoinfarkteihin, sanovat...)

Sedän vaimo oli sairaalahoidossa hyvin pitkälle edenneen Altzheimerin kourissa yli 10 vuotta. Ei tuntenut enää ketään (saati puhunut) eli makasi vain vuoteella jne. (siis oli ko. taudin loppuvaiheessa) Tuossa sairaudessahan mennään koko ajan huonompaan suuntaan, eikä toivoa parantumiseta ole. Lääkehoidoilla sairastumisen aste (oireiden esiintyminen) saattaa hidastua

Tsemppiä. Ei ole helppoa. Tiedän.

markoj

Custom User
Olen tuurannut omaishoitajaa ja sain jopa hoidettavan hengiltä tuona aikana.

markoj

Custom User
Jos kävis vetään savut ja lähtis päivän askareisiin. Menkää itseenne.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Helsingin poliisi oli tiedottanut vähän huonosti tässä eilen siitä, että tulee nykyään kauheasti noita perättömiä raiskauslimoituksia humalaisilta ihmisiltä. Tänään sitten vähän korjailivat sanojaan ja viesti olikin jo hitusen parempi.

Mutta se mikä minun mielenkiinnon kiinnitti oli eräs naiskommentoija, joka tykkäsi kun Poliisi korjasi sanojaan ja totesi että on itse tullut jo kolme kertaa raiskatuksi. Kolme kertaa. Kolme.

jjv

Arschloch
Helsingin poliisi oli tiedottanut vähän huonosti tässä eilen siitä, että tulee nykyään kauheasti noita perättömiä raiskauslimoituksia humalaisilta ihmisiltä. Tänään sitten vähän korjailivat sanojaan ja viesti olikin jo hitusen parempi.
Ei kai ne huonosti tiedottanu? Vai korjasko ne sitä lukua, että kaksi kolmasosaa raiskausilmoituksista on tänä vuonna todettu perättömäksi?

Mutta se mikä minun mielenkiinnon kiinnitti oli eräs naiskommentoija, joka tykkäsi kun Poliisi korjasi sanojaan ja totesi että on itse tullut jo kolme kertaa raiskatuksi. Kolme kertaa. Kolme.
Kolme baari-iltaa
...ja mun ainoa aatteeni on oonko vaatteeni kaikki jo keränny.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.