Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VIII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Aion jatkossa ääntää sanan Gaza näin: Katsa.

Kostoks.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Vieläköhän kerkiäis kaliakauppaan? No kerkiäis jos JUOKSIS TÄYSII!!! No en mä taida olla niin hörppö. VIELÄKÖHÄN KERKIÄIS?!?!?
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Tupakin hinta taas noussu. Mitä helvettiä valtio haluaa mun tekevän??? Lopettavan???
 

Örfil

Guest
Aloita kotikasvatus. Vuorovuosina piipputupakka tai sätkää.
Ihmiset on laiskoja nykyään kun kaikki pitäis olla valmiiksi käärittynä tai pullotettuna kaupassa saatavana :nope:
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18208
Tupakin hinta taas noussu. Mitä helvettiä valtio haluaa mun tekevän??? Lopettavan???
Lucky Strike oli nyt tasan viis euroa. Tais olla vähän noussut siitä kun edellisen kerran ostin, mutta nythän tuo on mukava tasaraha.

Vaihda halvempaan.
 
Viimeksi muokattu:

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Havaittu paikkakunnalla myynnissä kokonainen paritalo ihan hyvällä sijainnilla. Hintaa 20ke vähemmän kuin omalla kaksiolla.

Tuollahan voisi harrastaa jo bisnestä.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Poikkeuksellisen halpa paritalo Jämsästä. Bisneksien bisnes! Mikä voisi mennä vikaan?
 

Örfil

Guest
Vähän aikaa kun vielä odottelet niin löytyy kerrostalo halvemmalla kuin oma kaksikko!
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Havaittu paikkakunnalla myynnissä kokonainen paritalo ihan hyvällä sijainnilla. Hintaa 20ke vähemmän kuin omalla kaksiolla.

Tuollahan voisi harrastaa jo bisnestä.
Katselin etuovesta. Jumalauta. Ois Robotti Ruttunen siellä saunan nurkassa odottamassa.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös