Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VIII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Mulle myönnettiin jostain syystä korotettu ansiopäiväraha, vaikka mielestäni en olisi moiseen oikeutettu. No, en valita. Nyt voi katella rauhassa että mitäs.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Mulle myönnettiin jostain syystä korotettu ansiopäiväraha, vaikka mielestäni en olisi moiseen oikeutettu. No, en valita. Nyt voi katella rauhassa että mitäs.
Onnea! Ite hain eilen ekaa kertaa laiffis toimeentulotukea ja ylipäätään sossuilla asioilla.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Tsemppiä toimeentulotuen hakijalle! Peukkuja pidetään!
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Ettei olis vahingossa myönnetty, ja kohta peritään sitten takaisin? Vähän niinku mulle kävi lääketieteen Nobelin palkinnon kanssa.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Hra Oil, Albert

Teille on myönnetty miljoona käpyä. Voitte noutaa ne tuolta noin.

Teidän,
Ilma-, Tuli-, Vesi-, Maa- ja Metsätalousministeriö
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Ettei olis vahingossa myönnetty, ja kohta peritään sitten takaisin? Vähän niinku mulle kävi lääketieteen Nobelin palkinnon kanssa.
Se oli kyllä hauska juttu se. Schekmanin Randy tutki vesikkeleitä ja sä tutkit vesikikkeleitä. Sotkivat teidät keskenänsä.
"Vähän" taisi naama venähtää, kun miljoona vietiin pois kesken baari-illan.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Onnea! Ite hain eilen ekaa kertaa laiffis toimeentulotukea ja ylipäätään sossuilla asioilla.
Kai sä kyselit samalla olisiko muitakin tukia saatavissa, kun olet hiljattain omistuskämppään muuttanut ja pitäisi omillaan tulla toimeen.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Vesikikkelit ON kiinnostavia. Harmi että ruotsalaisille kelpaa vain ns. "tieteellinen" tutkimus.
 

Örfil

Guest
Kysymys on veden lämpötilasta. Useampi noista 20 euron keittimistä ei saa vettä siihen optimaaliseen 90 + -asteen lämpötilaan. Varsinkaan ikääntyessään. Moccamaster taas ei tunnu lämpötehoaan hukkaavan.

Kyllähän sen maussa huomaa, jos kahvi on keitetty 70-asteiseen veteen.
Piti ihan tarkistaa tuo FWsoosin väittämä.

Ja jumankekka, tuohan pitää paikkaansa. Keitin aamulla 7itsemän kupollisen latauksella aamukaffeet ja mittasin veden lämpötilaa sellaisella infrapunamittarilla (Biltema) eri kohdista veden pintaa suodatinosiossa.
Keitin on n. 11-12 vuotta vanha.

- kuumimmassa paikassa (veden tiputuskohta) veden lämpö pyöri lukemissa 88-93 astetta
- siitä n. sentti, pari sivuun lämpötila oli 85-90 astetta
- reunoilla lämpötila oli n. 80 +/- 3 astetta

Otanpa tarkastelun kohteeksi seuraavaksi yhden kupollisen keittävän kymmenen euron verkkokaupan keittimeni ja tsekkaan sillä lämpötilat.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Yhdessä työpaikassa maksettiin kahvinlaittamiskorvauksia. En saanut, koska en varmaan osaisi keittää kahvia. Tuntuu olevan kansalaistaito.
 

Örfil

Guest
Racerilla on liikaa aikaa. Niinkuin mullakin. Saataiskohan mä aikaiseksi jotain hyödyllistäkin kuten vaikkapa.
Aikaa on mutta kun olis voimia tehdä jotain :thumbfh:
Päivät menee ihan humpuukihommia tehdessä. Paskallakäyntikin on huikean iso ohjelmanumero. Vois seuravaksi mittailla torttujen lämpötiloja, kun se onnistuu tuolla mittarilla hygieenisesti.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
En saanut, koska en varmaan osaisi keittää kahvia. Tuntuu olevan kansalaistaito.
Mun yks intin kovimpia paikkoja oli se, kun jouduin metsäleirillä äkisti keittämään kahvia koko skappariporukalle ensimmäistä kertaa elämässäni. Alkoi käsi täristä eikä siinä oikein voinut neuvoakaan keltään kysyä. Sitten vaan maalaisjärkeilin keittimen toiminnan ja purujen määrän ja seurasin jännittyneinä upseeriston plöröreaktioita. Hyvin meni alas.
En ole muuten tuon jälkeenkään sufeeta keittänyt.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös