Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VIII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Suomessa parasta on kieli?
Kielemme hienouksia olen joskus paikallisille yrittänyt selittää sanan "juoksentelisin" avulla.
Vähän se selittää kielemme kääntymättömyyden seikoista. Hupisivustoilla ollut näitä
kansallisuuspalloja. Jotkut sketsit osuvampia, jotkut eivät lainkaan. Varmaankin monessakin eri maassa juniorit näitä vääntävät. Mutta tässä kait Suomesta.

Näytä liitetiedosto 19732

Sue_me

Well-known member
Olen tähän mennessä onnistunut välttämään erään tietyn kielinaisen videot.

Toki jatkuva lööpitys voi saada selkärangan katkeamaan jossain kohtaa.

Lunssila

Well-known member
Itsehän olen törmänyt kielinaisvideoihin jo kauan ennen mitään imitaatiopelleilyitä.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Olen tähän mennessä onnistunut välttämään erään tietyn kielinaisen videot.

Toki jatkuva lööpitys voi saada selkärangan katkeamaan jossain kohtaa.
Voihan se olla että et tajua niitä kieliä ollenkaan. Varmuuden vuoksi kannattaa olla katsomatta, ettei mene herne nenään ja mahdollisesti loukkaannu toisen lahjakkuudesta.

Sue_me

Well-known member
Voihan se olla että et tajua niitä kieliä ollenkaan. Varmuuden vuoksi kannattaa olla katsomatta, ettei mene herne nenään ja mahdollisesti loukkaannu toisen lahjakkuudesta.
Tuota nyt tulee muutenkin harrastettua joka asiassa, joten ei vielä ylitä uutiskynnystä.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Onkos...onkos nyt niin, ettei tässä topicissa ole ollut ainuttakaan Esko Hukkasen kuvaa? Se puute on välittömästi korjattava.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Jahka nykyinen bändiproggikseni on koluttu loppuun, on seuraavan nimi oleva Erektoitunut penis.
Että industriaalia meinaat ruveta väsäämään :thumbup:.

Tästä ei enää puutu kuin se, että joku haukkuu teidän tuotantonne olevan "atonaalista paskaa" ja JPP ilmoittaa Materialisitinen Onni -toikissa hankkineensa koko tuotantonne.
No hiukan täällä jo keräilysormet syyhyää.

Hei haloo!!!! Koli on bakteeri! Se on nääin pieni!

Ei siellä mahdu järjestämään mitään.
Pyryffin Erektoituneelle penikselle hyvä piisin nimi tossa. Tosin tehty jo, mutta englanniksi, niin ei haitanne.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.